וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ', בארטון ובאלוטלי: הקרבות הכי גדולים בכדורגל

הבעיטה שחטף הקוסם, המאבק בין ליונגברג למלברג, ההשתוללות של בארטון, התגרה בין טורה לאדבאיור ואיבוד העשתונות של סופר מריו. רגע לפני מייוות'ר - פאקיאו, "טלגרף" נזכר בקרבות הגדולים על כר הדשא

מכות בכדורגל הן עניין שבשגרה. לא פעם אנו שומעים על תגרה בין שחקנים על כר הדשא, בין אם מדובר בשחקנים יריבים, שחקנים באותה קבוצה או אפילו שחקנים שרבים עם מאמנים. הן בישראל והן בחו"ל. רגע לפני הקרב הגדול בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו ב-2 במאי, "הטלגרף" הבריטי פרסם היום (חמישי) ידיעה על "הקרבות" הגדולים של השנים האחרונות שנערכו במתחמי האימונים של הקבוצות השונות. כן, גם אייל ברקוביץ' שם.

seperator

1998 - ג'ון הארטסון ואייל ברקוביץ'

אולי התקרית המפורסמת ביותר עבור חובבי הכדורגל בישראל. ב-1998, במהלך אימון של ווסטהאם, שלח ג'ון הארטסון הוולשי בעיטה חזקה לפניו של אייל ברקוביץ' לאחר תיקול. לצערו הרב, הפעולה שלו נקלטה בעדשת המצלמה, והווידאו הכה גלים באותה תקופה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ווסטהאם בשנת 1998, ג'ון הארטסון, אייל ברקוביץ', טרבור סינקלייר. GettyImages
ברקוביץ' עם הארטסון בתקופות יפות יותר/GettyImages

2002 - פרדי ליונגברג ואולוף מלברג

המקום: אימון נבחרת שבדיה. הלוחמים: פרדי ליונגברג ואולוף מלברג. המקרה: קשר ארסנל בעבר לא אהב תיקול של הבלם באימון, תפס אותו בגרון והשניים התגוששו על כר הדשא, עד שחבריהם הצליחו להפריד בין הניצים.

2007 - ג'ואי בארטון ואוסמאן דאבו

שמו של ג'ואי בארטון רשום על לא מעט שערוריות בממלכה. הקשר הוותיק של קווינס פארק ריינג'רס ידוע בשל מזגו החם, ובשל הפרובוקציות שהוא מחולל מחוץ לכר הדשא. אחת כזו הייתה במאי 2007, עת שרב עם חברו דאז למנצ'סטר סיטי, אוסמאן דאבו, שהגיש נגדו תלונה במשטרה. בארטון פצע את דאבו בצורה קשה במהלך אימון והוא נזקק לטיפול רפואי. בעקבות זאת, הוא הורחק לשישה משחקים ונקנס ב-25 אלף ליש"ט.

ג'ואי בארטון שחקן ק.פ.ר. רויטרס
מלך הפרובוקציות. ג'ואי ברטון/רויטרס

2010 - אנדי קארול וסטיבן טיילור

עוד כשהיה רק בגדר הבטחה, אי שם ב-2010, החלוץ אנדי קארול היה מעורב באחת התקריות הראשונות שלו (מיני רבות). במהלך אימון של קבוצתו דאז, ניוקאסל, הוא נקלע למריבה עם חברו לקבוצה סטיבן טיילור, בנוגע לצעירה מקומית. זה הסתיים בלסת שבורה של טיילור וכמה אצבעות שבורות בצד של קארול.

שחקן ניוקאסל אנדי קארול. GettyImages
גרם לבעיות עוד ב-2010. אנדי קארול/GettyImages

2010 - פטריס אברה ורובר דוברן

במהלך ההכנות למונדיאל 2010, קפטן נבחרת צרפת באותן שנים, פטריס אברה, היה מעורב בתגרה על כר הדשא עם מאמן הכושר של הטריקולור, רובר דוברן. רק הודות להתערבות של המאמן ריימונד דומנק (המהלך הטוב בקריירה שלו?) לא נגרם נזק לאף אחד מהצדדים.

2011 - קולו טורה ועמנואל אדבאיור

אחד הקרבות הגדולים של השנים האחרונות על כר הדשא, לפחות על פי עדויות, היה בין עמנואל אדבאיור לקולו טורה במהלך אימון של מנצ'סטר סיטי בינואר 2011. השניים החליפו מהלומות במשך מספר דקות, עד ששאר השחקנים הצליחו להפריד ביניהם, בקושי רב. וידאו אין, אך תמונות, ובשפע, יש.

2011 - מריו באלוטלי ומיקה ריצ'רדס

חשבתם ששמו של באלוטלי לא יופיע שכזו? בסוף 2011, במהלך אימון של הסיטיזנס לפני ארסנל, באלוטלי וריצ'רדס החליפו מהלומות. הסיבה? מסירה שלא הגיעה ליעדה. זה התחיל במספר קללות בין השניים וגלש מהר מאוד לאגרופים. הודות לג'יימס מילנר ויאיא טורה, זה לא הידרדר עוד יותר.

רוברטו מאנצ'יני מאמן מנצ'סטר סיטי עם שחקנו מריו באלוטלי. רויטרס
פה הם עוד חייכו. מנצ'יני ובאלוטלי/רויטרס

2013 - באלוטלי ומנצ'יני

חשבתם ששמו של באלוטלי לא יופיע פעמיים לפחות בכתבה שכזו? בינואר 2013 נרשמו אחת התקריות הגדולות מבחינתו של החלוץ האיטלקי. במהלך אימון של הקבוצה תיקל החלוץ את סקוט סינקלייר. המאמן לא אהב זאת, תפס את באלוטלי בחולצה והחל לדחוף אותו. כל שחקן אחר לא היה מגיב, אבל כשמדובר בחלוץ הבעייתי, אתם יודעים מה קרה. תמונות נדירות מהאירוע פורסמו, מה שאיפשר לכל חובב כדורגל ממוצע לראת את השחקן משתולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully