וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פ.ס.ז' סיכמה על רכישתו של פוגבה תמורת 80 מיליון יורו

האם אלופת צרפת עומדת לבצע עוד החתמה נוצצת? באירופה מדווחים שהקבוצה הגיעה לסיכום עם יובנטוס לרכישתו של הקשר הנפלא. אל חאליפי מאשר שנפגש עם השחקן, מארוטה: "דיברנו על כדורגל"

האם פול פוגבה יעבור בעונה הבאה מיובנטוס לפריס סן ז'רמן תמורת 80 מיליון יורו? על פי דיווחים שמגיעים מצרפת בשעות האחרונות, קבוצה המיליארדרים מפריס הסכימה לתנאים הכספיים של אלופת איטליה ותשלם סכום עתק עבור הקשר הפנטסטי בן ה-22 בלבד.

הנשיא נאסר אל חאליפי אישר כי נפגש עם אנשי יובנטוס ועם פוגבה כאשר יובנטוס שיחקה במונאקו. "למה פגשתי את פוגבה? כי הוא כישרון גדול, הוא צרפתי והוא מפריס", הסביר אל חלאיפי. "אחרי שזה נאמר, צריך לזכור שכל המועדונים הגדולים רוצים להחתים אותו".

שחקן יובנטוס פול פוגבה מול אוליבר קירש. GettyImages
יחזור לצרפת? פול פוגבה/GettyImages

ג'יוזפה מארוטה, המנהל הספורטיבי של יובנטוס, הגיב ביום רביעי לדיווחים על כך שנפגש עם בעלי פריס סן ז'רמן ואמר: "זו היתה פגישה שגרתית. דיברנו על כדורגל. אנחנו לא רוצים למכור את פול".

לגבי חוקי "הפייר פליי" הפיננסי של פיפ"א, לא נראה שזה יהווה מכשול בעסקה הזו משום שהמועדון צפוי למכור בקיץ מספר שחקנים עם חוזים יקרים כמו אסקיאל לאבצי, יוהאן קבאיי ואחרים. למרות שהיא הצליחה להעביר אליה את ההגמוניה בכדורגל הצרפתי, פריס עדיין לא הצליחה לעשות פריצת דרך בליגת האלופות והודחה בשנתיים האחרונות ברבע הגמר על ידי ברצלונה וצ'לסי. בקבוצה מקווים שהחתמה של שחקן בסדר גודל של פוגבה תעזור להם לעשות עוד צעד קדימה ולהפוך לכוח של ממש בטופ של הכדורגל העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully