וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף מלכה שוקל לערער בבית המשפט: "עשו לי סיכול ממוקד"

30.4.2015 / 13:09

האצן שהורחק לשנתיים בעקבות שימוש בחומרים אסורים פנה ליו"ר הוועדה למניעת סימום בספורט, פרופ' שאול שרייבר, וטען: "נגרם לי עיוות דין של ממש. מצופה מגוף ממלכתי שלא לרמוס ברגל גסה את כללי הצדק הטבעי"

אסף מלכה. ברני ארדוב
יש סיכוי שההחלטה תשתנה? אסף מלכה/ברני ארדוב

ההחלטה של הוועדה למניעת סימום בספורט להחמיר בעונשו של האצן אסף מלכה גורמת למלכה לחשוב ברצינות על האפשרות לפנות לערכאות משפטיות ולהגיש עתירה בבית המשפט המחוזי. כידוע, הערעור של הוועדה התקבל אתמול (רביעי) כאשר הוחלט להכפיל את עונשו של סגן אלוף ישראל בן ה-35 שייאלץ להיפרד מהענף בשנתיים הקרובות ואולי אף להחליט על פרישה.

היום הגיש מלכה באמצעות עורך דינו שי טל פנייה ליושב ראש הוועדה הממלכתית למניעת סימום בספורט, פרופ' שאול שרייבר, והעלה טענות קשות על הליך הערעור שלו. בין השאר טען עורך הדין כי מלכה התבשר על ההחלטה באמצעות כלי התקשורת: "לא זו בלבד שדאגתם לפרסם בלי התקשורת את פסק הדין אף בטרם נמסר לידי מרשי, הגדלתם ומנעתם ממרשי עד לרגע זה לקבל את פרוטוקול הדיון בערעור".

עוד נטען במכתב כי במהלך הדיון בערעור מלכה העלה שורה של טענות, ביניהן כי הודעת הערעור הוגשה לאחר המועד הקבוע בתקנון, אך הטענה הזו לא זכתה להתייחסות בפסק הדין למרות העובדה כי במהלך הדיון הגיב הרכב הדיינים לטענה ואף העיר כי מדובר בטענה 'הכי טובה'". לדברי עורך הדין, הערעור הוגש 35 יום לאחר גזר הדין. "היה ראוי ומצופה מגוף ממלכתי שמתהדר ומתכסה בנוצות טוהר ההגינות לנהוג על פי התקנון, ולא לרמוס ברגל גסה את כללי הצדק בטבעי שאמורים להיות נר לרגלו", הוסיף עו"ד טל. "בנסיבות הללו חש מרשי כי בוצע בו 'סיכול ממוקד', ויטען כי נגרם לו עיוות דין של ממש".

עונשו של אסף מלכה הוחמר להרחקה לשנתיים

  • עוד באותו נושא:
  • אסף מלכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully