וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן פומרנץ: "יהיה חלומי לחנוך הופעה ראשונה בדרייב אין בניצחון בינלאומי"

אחרי שני הפסדים, נבחרת ישראל תחפש ניצחון ראשון במוקדמות אליפות אירופה נגד מונטנגרו החזקה (19:45, ספורט 5). המאזן בין שתי הנבחרות: 2:2. שחר הבר: "החברק'ה החדשים ממלאים את המקום של הוותיקים שייעדרו"

חן פומרנץ שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
"אסור לנו לחשוב על ההשלכות של המשחק להמשך הדרך, אלא לנסות ולנצח ולהיות טובים". חן פומרנץ/ניב אהרונסון

נבחרת ישראל בכדוריד תקיים הערב (חמישי, 19:45, דרייב אין תל אביב, שידור ישיר בערוץ הספורט) את המפגש מול מונטנגרו במחזור השלישי במוקדמות אליפות אירופה. המאמן דראגן ג'וקיץ' קבע ברביעי את הסגל הסופי להתמודדות, שכולל את השוערים אורן מאירוביץ וניב פישלוביץ. שחקני השדההם עידו טוראל, גיל פומרנץ, ניבו לוי, אלעד קפון, חן פומרנץ (קפטן), ורנר סטרידום, אלכס סיצ'נקו, ולדי קופמן, עמית גל, דן נתן, עמית סטלמן, דניאל פרידמן, טל הרשקוביץ ודניאל שקלים.

הנבחרת תחסר שחקנים מרכזיים. לאבישי סמולר ואריאל רוזנטל שמחלימים מפציעות, הצטרפו עומר דבדה, אלדר שיקלושי, גיל יעקב ויובל גררה. למרות זאת, עם הסגל הצעיר שבו הליגיונרים היחידים הם האחים חן וגיל פומרנץ שמשחקים בגרוסוולשטאדט מהליגה השנייה בגרמניה, הנבחרת גברה בצמד משחקי הכנה בסוף השבוע ביוון על הנבחרת המקומית.

דרגאן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
יצטרך להסתדר ללא הוותיקים. ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

"אנחנו מתרכזים במי שנמצא, ובסך הכול הייתה הכנה מצוינת והחבר'ה החדשים שנכנסים וממלאים את המקום של הוותיקים שייעדרו, עשו עבודה טובה. יש תחרות בריאה על מקום ב-16, וחשוב לנו להשיג ניצחון ראשון בקמפיין בדרייב אין עם התמיכה של הקהל", הבהיר שחר הבר, עוזרו של ג'וקיץ'.

המונטנגרים הגיעו לארץ עם סגל שמלבד שחקן אחד שמשחק בליגה המקומית, כולם ליגיונרים שמשחקים בליגות באירופה. הבולטים שבהם הם ראדיוויה ריסטאנוביץ' מבאלינגן, ווקו בורוזאן (2.03 מ') מלובקה כאשר גם ולאדן ליפובינה משחק בגרמניה במדי ואצלר ופארודין מליץ מפ.ס.ז'. המונטנגרים שהופיעו לפני שנתיים באליפות העולם בספרד ובאליפות אירופה האחרונה פתחו את הקמפיין עם הפסד בדרבי מול סרביה וניצחון על איסלנד 24:25. לעומתם, הנבחרת עם הפסדים באיסלנד ובארץ לסרביה ומדורגת במקום האחרון אחרי שני מחזורים.

המפגש מול מונטנגרו יהיה החמישי בין הנבחרות בארבע השנים האחרונות. למעשה, שתי הנבחרות נפגשות קמפיין מוקדמות אליפות אירופה שלישי ברציפות. המאזן בין הנבחרות עומד על 2:2, כאשר כל אחת השיגה ניצחונות במשחקי הבית. הקפטן חן פומרנץ: "יהיה מרגש לשחק באולם, ואני קורא לכולם להגיע כי אנחנו צריכים מאוד את הדחיפה והתמיכה של הקהל. תמיד יש אווירה טובה במשחקים שלנו בארץ, וזה יהיה חלומי לחנוך הופעה ראשונה ב'דרייב אין' בניצחון בינלאומי. אסור לנו לחשוב על ההשלכות של המשחק להמשך הדרך, אלא לנסות ולנצח ולהיות טובים. אני מאוד אופטימי".

למעלה מ-2,000 אוהדי נבחרת ישראל כבר הבטיחו את מקומם, ובאיגוד הכדוריד מקווים למכור היום עוד כ-500 כרטיסים ולמלא את הדרייב אין. באיגוד מוכרים את הכרטיסים במחירים סמליים של 20 שקל למבוגר ו-10 שקלים לבני נוער. ביום שישי הנבחרת כבר תעשה את דרכה למונטנגרו, שם ייערך ביום ראשון המשחק במסגרת המחזור הרביעי. לאחר מכן, הפנים יהיו אל סדרת גמר הפליאוף המסקרנת בין מכבי להפועל ראשון לציון שתחל ביום שישי הבא (ב-8 במאי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully