וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אנדרו וויגינס נבחר לרוקי העונה ב-NBA

הפורוורד של מינסוטה, שנבחר בבחירה הראשונה בדראפט על ידי קליבלנד והועבר בטרייד, השלים 82 משחקים עם ממוצעים מרשימים של 16.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים: "גאה בעונה הזו". ניקולה מירוטיץ' הגיע למקום השני

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול אנדרו וויגינס שחקן מינסוטה טימברוולבס. רויטרס
היורש של לברון? וויגינס מול קינג ג'יימס/רויטרס

העונה הסדירה ב-NBA כבר מאחורינו ובליגה הטובה בעולם עוסקים בין היתר בנבחרי העונה. אנדרו וויגינס, הפורוורד של מינסוטה, זכה הערב (חמישי) כצפוי בתואר רוקי העונה. מינסוטה עברה עונה די מסוייטת ומלאה בפציעות של שחקני מפתח כמו ריקי רוביו, קווין מרטין וניקולה פקוביץ', אך וויגינס נתן עונה טובה מאוד ורשם ממוצעים מרשימים של 16.9 נקודות למשחק ו-4.6 ריבאונדים ב-82 משחקים אותם השלים במשך העונה כולה. הוא זכה ל-110 קולות מתוך 130 בסך הכול ול-604 נקודות.

ניקולה מירוטיץ', שסיפק עונת בכורה פנטסטית בשיקגו, סיים במקום השני עם 14 בחירות למקום הראשון, 81 לשני ו-22 לשלישי ו-335 נקודות בסך הכול בהצבעה. במקום השלישי נבחר נרלנס נואל.

"זו ליגה קשה וזה קשה לשחק בכל משחק", אמר וויגינס בסיום העונה, "אני מרגיש גאה בכך". וויגינס נבחר בבחירה הראשונה בדראפט על ידי קליבלנד של בלאט, שהעבירה אותו למינסוטה באוגוסט כחלק מהטרייד הגדול שבו עשה קווין לאב את הדרך ההפוכה. וויגינס זכה ארבע פעמים רצופות בתואר רוקי החודש בתחילת העונה, מה שהפך אותו באופן טבעי למועמד המוביל לזכות בתואר רוקי השנה.

נרלנס נואל מפילדלפיס, ניקולה מירוטיץ' משיקגו, ואלפריד פייטון מאורלנדו צמצמו את הפער מוויגינס לקראת סוף העונה, אבל לא מספיק כדי להקדים את הבחירה הראשונה בדראפט. הקבוצה של וויגינס אגב, סיימה את אחת העונות הגרועות בתולדותיה עם מאזן עלוב של 16 ניצחונות בלבד לעומת 66 הפסדים.

עדכון ראשון: 11:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully