וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רונאלדו גרם למגישה להתפשט, אקס ריאל מבוקש לחקירה

יובי פז'ארס החליטה להתפשט באמצע מהדורת חדשות, שחקן העבר של הבלאנקוס מבוקש על ידי האינטרפול. וגם: בנורבגיה מאוכזבים מאודגארד, ראוזי שוב מככבת, פציעה קשה במשחק בייסבול ואיך אפשר בלי מייוות'ר - פאקיאו?

19:00: לא טוב, שוער

NK זאדאר מדורגת אחרונה בליגה הקרואטית. עם ביצועים כאלה של השוער שלה, לא קשה להבין למה.

12:00: משפחת מסי עומדת להתרחב

ליאו מסי נמצאת בכושר שיא וקורע רשתות בברצלונה, ומסתבר שגם בחיים האזרחיים שלו הוא עובד קשה. בארגנטינה מדווחים שליאו ואשתו אנטונלה מצפים לתינוק חדש, אח קטן לטיאגו. ב"קלארין" אפילו טוענים שליורש של מסי יש אפילו שם והוא ייקרא בנחמין, בדיוק כפי שנקרא בנו הקטן של סרחיו אגוארו חברו, הנשוי לביתו של דייגו מראדונה.

טיאגו מסי בנו של ליאו עם אנטונלה. GettyImages
אח קטן בדרך. טיאגו מסי עם אנטונלה/GettyImages

09:40: איך גרם רונאלדו למגישת חדשות מוונצואלה להתפשט?

ובינתיים בוונצואלה: המגישה יובי פז'ארס החליטה לגוון מעט בעת שהגישה את החדשות היומיות. כשהגיעה לקטע שבו דיברה על רונאלדו, החליטה פז'ארס להסיר את כל בגדיה ולהמשיך את המבזק על הכוכב של ריאל מדריד בעירום מלא.

09:30: אקס ריאל מדריד מבוקש על ידי האינטרפול

את פרדי רינקון אתם זוכרים? שחקן העבר הקולומביאני, ששיחק בין היתר גם בריאל מדריד, מבוקש על ידי האינטרפול לתשאול, לאחר שלכאורה היה מעורב בעסקאות סמים בפנמה. רינקון בן ה-48 חשוד שהלבין כספים הקשורים לסמים עבור מאפיונרים שונים. שחקן העבר טרם נעצר ובאינטרפול עדיין מחפשים אחריו.

09:20: שחקן זורק חפץ ממתכת על שופט במהלך משחק

מכות ותגרות הן עניין שבשגרה במשחקים הנערכים בליגות הנמוכות ברחבי העולם, אך מה שקרה במהלך משחק בליגה הנמוכה בספרד, חמור בהרבה. אחרי שהמשחק פוצץ, אחד השחקנים ניסה לתקוף את השופט בעזרת חפץ ממתכת, ונתפס בעדשת המצלמה בעת המעשה.

09:10: רונדה ראוזי מכניעה גם גברים

רונדה ראוזי נחשבת ללוחמת ה-MMA הגדולה בכל הזמנים. הג'ודוקא לשעבר, שמחזיקה במאזן מדהים של 0:11, היא האלופה המכהנת של ה-UFC ונחשבת ללוחמת ללא מתחרות. הקרב האחרון שלה נגמר תוך 14 שניות. בווידאו שעלה הלילה, נראית ראוזי נאבקת במישהו קצת יותר רציני - לוק רוקהולד, לוחם המדורג ראשון בעולם במשקל בינוני, שעשוי בקרוב להילחם על התואר. במהלך אימון שגרתי, השניים נאבקו על הקרקע, וראוזי, שנשק יום הדין שלה הוא הבריח-יד המפורסם, הצליחה להכניע גם את רוקהולד.

09:00: אוהדי צ'לסי מחזירים לאוהדי ארסנל

אחרי הניצחון של צ'לסי על ארסנל, אוהדי התותחנים המאוכזבים כינו את הבלוז "משעממים". הקבוצה של ז'וזה מוריניו אולי משעממת, אבל היא בדרך לאליפות, במיוחד לאחר המהפך והניצחון על לסטר. אוהדי הקבוצה החליטו להשתעשע בשל האמירה הזו עם שיר חדש.

08:50: מייוות'ר - פאקיאו. למי יש יותר אוהדים ברחבי העולם?

הקרב הגדול בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו מתקרב בצעדי ענק. בלילה שבין שבת לראשון שני המתאגרפים הגדולים בעולם כיום יעלו לזירת האגרוף בלאס וגאס למה שמכונה "קרב המאה". למי יש יותר אוהדים בעולם, לאמריקאי או לפיליפיני? בארצות הברית החליטו להשתמש ברשתות החברתיות כדי להבין למי מהשניים יש יותר אוהדים בעולם ומיפו זאת בצורה נוחה. התוצאה כאן.

המתאגרפים מני פאקיאו (ימין) פלויד מייוות'ר (שמאל). AP
למי יש יותר אוהדים? מני פאקיאו ופלויד מייוות'ר/AP

08:45: אכזבה בנורבגיה מאי-שיתופו של מרטין אודגארד

מרטין אודגארד נחשב לכישרון מבטיח. הקשר הנורבגי בן ה-16 נרכש על ידי ריאל מדריד ואמש הוא היה לראשונה בסגל הקבוצה במשחק מול אלמריה. לצערו קרלו אנצ'לוטי בחר שלא לשתפו, ובכך גרם לרבים להתאכזב. במיוחד לעם הנורבגי (הוכחה לכך בתמונה שלמטה).

08:30: שחקן בייסבול חוטף את הכדור היישר לפנים

בייסבול הוא ספורט מסוכן לכל הדעות. הכדור שבו משתמשים גורם לעתים לפציעות, כמו בדוגמא הבאה: במהלך משחק ב-MLB המגיש ארצ'י בראדלי עשה את מה שהוא יודע הכי טוב - לזרוק את הכדור לעבר החובט, אך הוא לא תיאר לעצמו שאותו חובט יעיף את הכדור היישר לפניו. צפו במקרה ובתמונה המראה את פניו לאחר המקרה.

צפו ברגע הפציעה

וכך זה נראה לאחר הפגיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully