וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלכס טיוס נפל על גבו באימון, ייעדר מול הרצליה

30.4.2015 / 8:38

הסנטר של הצהובים סובל מחבלה בשרירי עמוד השדרה וייאלץ לנוח כשבוע, כשהקבוצה הודיעה מראש כי שחורציאניטיס ורנדל לא יירשמו למשחק הערב (21:05, ספורט 5)

one

דאגה גדולה הייתה אמש (רביעי) במכבי תל אביב כשבמהלך האימון נפצע אלכס טיוס בצורה קשה כשעלה להטבעה ונחת על הגב. במכבי מיהרו לשלוח את הסנטר המתאזרח לבדיקת CT בבית החולים איכילוב שם התגלה כי הוא לא סובל משבר אלא בחבלה בשרירי עמוד השדרה, וייעדר מהמשחק היום נגד בני הרצליה. טיוס ינוח בין מספר ימים לשבוע, וייתכן אף שלא ישתתף במשחק הבא של הצהובים בליגה נגד מכבי חיפה ביום ראשון.

הפציעה של טיוס מגיעה לאחר שהצהובים החליטו שלא לרשום את סופוקליס שחורציאניטיס ובריאן רנדל החולה למשחק הערב נגד הרצליה ומשאירה את גיא גודס עם קו קדמי דליל ביותר הכולל רק את ג'ייק כהן וג'ו אלכסנדר. במכבי עדיין לא הודיעו האם הם מתכוונים לבקש מהרצליה לבצע שינוי במצבת הזרים, כפי שעשו בעבר במצבים דומים בהם נפצע שחקן בין הזמן בו הודיעה הקבוצה על הזרים ועד המשחק. בכל מקרה הדבר תלוי בהסכמה של הרצליה לבצע את השינוי. כזכור, הצהובים מגיעים למשחק עם רצף של חמישה הפסדים בכל המסגרות, כולל שתי תבוסות בליגה למכבי ראשון לציון וגלבוע/גליל.

21:05, ספורט 5: מכבי תל אביב תצא מהמשבר מול הרצליה?

אלכס טיוס, אימון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא נעים, לא נורא. אלכס טיוס/יוסי ציפקיס

בתוך כך, ייערך היום דיון בדלתיים סגורות בעניינו של סופוקליס שחורציאניטיס בבית הדין של איגוד הכדורסל. השחקן הועמד לדין בעקבות ההרחקה שלו במשחק ביום שבת נגד גלבוע/גליל, כשבאופן חריג הוחלט שלא לערוך דיון פתוח בהשתתפות השחקן, נציגי הקבוצה והיועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, אלא שהצדדים ישלחו את טיעוניהם בפני הדיינים, ללא התייצבות פיזית, ויקבלו הודעה על ההחלטה הערב או לכל המאוחר מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully