וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא של מייוות'ר מודאג שבנו יישאר ללא כסף אחרי הפרישה

פלויד סיניור אמר: "כשיש לך כל כך הרבה כסף, אתה לפעמים לא יכול לשלוט עליו ואז, גם החברים נעלמים. אפשר לבזבז כל סכום בעולם תוך שנתיים על מכוניות ונשים". וגם: פאקיאו שילם 4 מיליון דולר על 900 כרטיסים לקרב

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. AP
אבא מודאג. מייוות'ר/AP

פלויד מייוות'ר הולך להרוויח מהקרב שיערוך בלילה בין שבת לראשון מול מני פאקיאו סכום בלתי נתפס של 180 מיליון דולר. הסכום האסטרונומי הזה יעלה את חשבון הבנק של "Money" ללא פחות מ-600 מיליון דולר. אלא שהמתאגרף האמריקאי האדיר גם נודע כבזבזן גדול, שבין היתר נהנה לאסוף עשרות מכוניות יוקרה. והדבר הזה גורם לאביו, פלויד סיניור, לחשוש מאוד.

פלויד האב אמר: "תראו את כל המיליונרים האלה שפושטים רגל בסוף. כשיש לך כל כך הרבה כסף, לפעמים אתה לא יכול לשלוט עליו. אתה מקבל עוד מאה מיליון, מאתיים מיליון יותר ממה שכבר נראה כמו המון כסף, אבל אז אתה עושה איתו כל מיני דברים. אם פלויד יעשה את הדברים הנכונים עם הכסף שלו, הוא יהיה מסודר לכל המשך חייו. אבל אתה יכול לגמור כל סכום כסף שבעולם תוך שנתיים אם אתה מבזבז אותו על כל מיני דברים כמו טיולים, כסף ונשים".

מייוות'ר המבוגר, שדואג לעתיד בנו בעיקר לאחר הפרישה המתקרבת, הוסיף: "רוב המתאגרפים נקלעים לבורות האלה וכשזה קורה, החברים נעלמים בדיוק כמו הכסף. אלו הם החיים".

ובינתיים, בפינה השנייה, מני פאקיאו דואג לפמלייה שלו. קרוב ל-900 כרטיסים רכש הפיליפיני לכל מי שילווה אותו לקרב הזה והמחיר המדהים לאותם כרטיסים עמד על לא פחות מארבעה מיליון דולר. על פי חוקי הקרב, שנקבעו בהסכם בין שני המתאגרפים, כל כרטיס חייב להירכש בכסף ואסור לחלק אותם בחינם, כך שפאקיאו נאלץ להשקיע סכום ניכר על מנת להביא לאולם בוגאס את כל מקורביו. אל תדאגו לו. הוא ירוויח מהקרב הזה כ-120 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully