וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: שער החוץ של ריאל מדריד

יובנטוס אמנם הייתה המנצחת הגדולה, אבל הבישול הנפלא של חאמס רודריגס לשער הנגיחה של כריסטיאנו רונאלדו עשוי להיות הרגע המשמעותי של קרב האימפריות הזה בחצי הגמר. הכול בראש של רונאלדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יובנטוס הייתה המנצחת הגדולה בערב הראשון של חצי גמר ליגת האלופות, אבל הרגע המשמעותי לקראת הגומלין היה שער החוץ שכבשה ריאל מדריד. היא אמנם לא חזרה בעבר אחרי הפסד 2:1 במשחק הראשון וגם יובנטוס מעולם לא הודחה אחרי שהשיגה תוצאה כזו, אך חלום השמירה על התואר האירופי נאחז קודם כל בשער הזה.

זה קרה בדקה ה-27, אחרי שיובנטוס הוליכה 0:1. השער כמובן נרשם לזכותו של כריסטיאנו רונאלדו, אבל האיש שאחראי לו יותר מכל היה חאמס רודריגס. הקולומביאני קיבל כדור בצד ימין וקפץ לעברו לפני ארתורו וידאל, כדי להקשית אותו לתוך תיבת החמש. הכדור היה מספיק רחוק מג'יג'י בופון שנותר תקוע בשערו, ומספיק מדויק כדי להגיע היישר לפתחו של רונאלדו. כל שנותר לפורטוגלי זה לעשות עוד שני צעדים קדימה, להתכופף ולנגוח מקרוב בין בופון המזנק לקורה.

היה זה השער ה-15 העונה שרונאלדו הבקיע בנגיחה - יותר מבכל עונה בקריירה שלו. למעשה, 12 מ-21 השערים האחרונים שלו בכל המסגרות במדי ריאל, היו עם הראש. אז הפעם הוא לא נזקק למאמץ מיוחד הודות לבישול הנפלא, אבל צריך לזכור שחאמס החמיץ לאחר מכן מצב די דומה. יובנטוס ניצחה בסופו של דבר, ובשבוע הבא נדע עד כמה השער הזה היה מכריע, אם בכלל. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

צפו במהלך המדויק של ריאל מדריד

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully