וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לנאתכו בהפסד צסק"א בגביע, ברוז' ורפאלוב בורחים בפסגה

צמד של איסקיירדו סידר לברוז' 1:3 על שרלרואה ופער חמש נקודות בפסגה. הקבוצה מבירת רוסיה הפסידה לקובאן קרסנודאר 1:0 והודחה בחצי הגמר. 63 דקות לדדאבור ב-0:0 של גראסהופרס

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
צסק"א בחוץ. נאתכו/GettyImages

ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' ממשיכים בריצה שלהם לתואר האליפות ואחרי שחילצו 2:2 בגנט ונותרו בפסגה, הערב הם הגדילו זמנית ל-5 נקודות את הפער מהמקום השני עם 1:3 חשוב מאוד על שרלרואה. רפאלוב שיחק 90 דקות, אבל כוכב המשחק הזה היה היה חוסה איסקיירדו, החלוץ הקולומביאני הצעיר של ברוז'. קאליפה קוליבאלי כבש שער מפתיע לאורחים (24), אבל איסקיירדו השווה (51) והשלים את המהפך עם בעיטה יפהפייה לפינה הרחוקה. דיירקס כבש במתפרצת עמוק בתוספת הזמן והבטיח את הניצחון.

ביברס נאתכו שיחק הערב (רביעי) 90 דקות בהפסד של צסק"א מוסקבה 1:0 לקובאן קרסנודאר בחצי גמר הגביע הרוסי. הוגו אלמיידה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-71. קובאן תשחק בגמר נגד לוקומוטיב מוסקבה, שגברה על גאזוביק אורנבורג מליגת המשנה בפנדלים.

מונס דאבור שיחק 63 דקות ב-0:0 של גראסהופרס נגד פ.צ תון במחזור ה-30 בליגה השוויצרית. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף על ידי שני טראשאי, 17 דקות בתוך המחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully