וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי נחת בישראל: "היתה לי שנה טובה, מאוד רוצה להישאר בסקרמנטו"

פורוורד הקינגס סיכם את הסיום המצוין שלו לעונה ("עשיתי את העבודה"), דיבר על עתידו ("נראה מה יהיה ב-1 ביולי") ועל הנבחרת: "יש דרך ושיטה נהדרת של ארז, אפשר לעשות דברים יפים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי סיום נפלא לעונה, שב הערב (רביעי) עומרי כספי לישראל, והחל להביט קדימה אל עבר המשימה הבאה שלו: אליפות אירופה עם נבחרת ישראל בקיץ הקרוב. "טוב לחזור הביתה", אמר הישראלי הראשון ב-NBA. "כל שנה אני נהנה קצת מהחופש, רואה קצת פלייאוף NBA. היתה לי שנה טובה בסך הכל, הקבוצה עברה הרבה עליות וירידות, אבל היתה שנה טובה מאוד ואני לא חושב על עצמי יותר מדי, עשיתי את העבודה גם בנבחרת וגם בקבוצה".

כספי, שלמעשה סיים את חוזהו בסקרמנטו, אמר על עתידו: "אני שחקן חופשי, אני מאוד רוצה לחזור לסקרמנטו, את זה כולם יודעים, ונראה מה יהיה בראשון ביולי".

על המשימה שמצפה לנבחרת בקיץ הקרוב אמר: "יש לנו נבחרת מאוד מוכשרת, עם דרך ושיטה נהדרת של ארז אדלשטיין, ובשנה שעברה היה כיף גדול. אני רוצה להמשיך את זה השנה, אפשר לעשות דברים יפים".

כספי (26) סיים זה עתה את עונתו השישית ב-NBA, וחווה מעין רנסנס בקבוצה שבחרה אותו בדראפט ב-2009. בסך הכל, סיים עם ממוצעים של 8.9 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק, ב-21.1 דקות לערב.

שחקן סקרמנטו קינגס עומרי כספי. יוסי ציפקיס
ברוך השב. כספי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully