וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות האוכלוסין וההגירה: "אבונימה התחייב לעזוב את הארץ השבוע"

הרשות עקצה את התקשורת ("משטרת ההגירה לא קיימת כבר שש שנים") והבהירה: "אבונימה שוהה בישראל באופן לא חוקי מזה שלושה חודשים. הפועל תל אביב העסיקה אותו בניגוד לחוק"

one

ברשות האוכלוסין וההגירה קראו היום (רביעי) את הדיווחים על כך ששחקן הפועל תל אביב, אבונימה איזואגבו, "נעצר על ידי משטרת ההגירה בסמוך למתחם האימונים של הקבוצה" ומיהרו להוציא הודעת הבהרה בזו הלשון:

"לא הייתה לנו כוונה לפרסם הודעה לעיתונות בנושא, אך מכיוון שבחלק מכלי התקשורת הפרטים מעוותים לחלוטין, להלן העובדות: השחקן, אזרח ניגריה, הגיע לישראל בחודש דצמבר לצורך מבחנים במ.ס. אשדוד. לצורך זה ניתנה לו אשרת תייר כנדרש. אלא שכאשר הוחלט שלא ישחק באשדוד והוא עבר לשחק בהפועל תל אביב, לא טרחה הקבוצה להסדיר את העסקתו או את מעמדו החוקי ואף חתמה עמו על חוזה.

"למעשה, השחקן הועסק באופן לא חוקי ושוהה בישראל מזה שלושה חודשים באופן לא חוקי. היום הגיעו פקחי רשות האוכלוסין וההגירה למגרש בו מתאמנת הקבוצה, המתינו לסיום האימון ולעזיבת יתר השחקנים ועיכבו את השחקן. השחקן לא נאזק (!!) . לשחקן בוצע ראיון בסיומו הוחלט לשחררו בעקבות ותוך התחייבות שיעזוב את ישראל בשבוע הקרוב. בנוסף, בוצעה חקירה למעסיקה (הקבוצה) ובהמשך יוחלט באילו צעדים יש לנקוט כלפיה. ואגב, משטרת ההגירה לא קיימת כבר שש שנים".

מוקדם יותר אמרו בהפועל תל אביב ש"השחקן הגיע לישראל עם אשרה זמנית שהוציאה לו אשדוד שקלטה אותו למבחנים. הקבוצה הגישה בקשה להארכת האשרה, ובשל תקופת החגים האחרונה חל עיכוב בירוקרטי בקבלתה. אנשי רשות ההגירה עימם שוחחנו מודעים לכך שמדובר בעניין טכני שיטופל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully