וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-UFC שללה מג'ון ג'ונס את חגורת האליפות, ריבוק פיטרה אותו

הלוחם, שנחשב בעיני רבים לטוב בעולם, שוחרר בערבות לאחר שהסגיר את עצמו למשטרת אלבקרקי בשל תאונת "פגע וברח" לה גרם. הארגון והחברה אותה פרסם הגיבו בצעדים משמעתיים חמורים

ג'ון ג'ונס לוחם UFC. GettyImages
ממשיך להתרסק. ג'ונס/GettyImages

ג'ון "Bones" ג'ונס ממשיך להסתבך. כוכב ה-UFC, שהסגיר את עצמו אמש (שלישי) למשטרת אלבקרקי, ניו מקסיקו, לאחר שנחשד בגרימת תאונת "פגע וברח", גילה במהלך היממה האחרונה כי ארגון הלחימה שלל ממנו את תואר האלוף במשקל כבד וכי חברת ההלבשה "ריבוק", שם שימש כמפרסם, פיטרה אותו.

ג'ונס ניצב בפני אישומים חמורים לאחר שבתאונה לה גרם נפצעה אישה בת 25, שנמצאת בהיריון וסבלה משבר בידה. לאחר אותו אירוע, כך על פי החשד, הוא נמלט מהמקום, מה שגרם להוצאת צו מעצר נגדו. בסופו של דבר, הוא הסגיר את עצמו כאמור ואף שוחרר בערבות, אך למרות זאת החליטו ב-UFC ובריבוק לנקוט נגדו בצעדים משמעתיים חמורים. על פי הדיווחים, במהלך התאונה אף נמצאו שרידי מריחואנה ברכבו.

ג'ונס הוא אלוף ה-UFC הראשון שמאבד את התואר שלו בשל עבירת משמעת והוא גם הושעה עד להודעה חדשה, בעוד הקרב שלו מול אנתוני ג'ונסון, שאמור היה להיערך ב-23 במאי בלאס וגאס, במסגרת UFC 187, בוטל. דניאל קורמייר יתייצב לקרב במקומו והמנצח יזכה בחגורת האליפות, שהייתה שייכת עד כה לג'ונס.

על פי חשדות המשטרה, ג'ונס, שנחשב בעיני רבים ללוחם הטוב בעולם, היה מעורב בלא פחות משלוש תאונות דרכים בבוקר יום ראשון בניו מקסיקו. הוא חצה צומת באור אדום, התנגש ברכב ואז נמלט מהמקום ברגל, תוך שהוא משאיר את המכונית השכורה שלו מאחור.

לאחר הביקור הראשוני בבית המשפט, לקראת המשפט שאמור להתחיל לגביו, צייץ ג'ונס בחשבון הטוויטר שלו: "יש לי הרבה חשבון נפש לעשות. אני מצטער בפני כל מי שאכזבתי". זה אינו המעצר הראשון שלו. ב-2012 הוא נעצר לאחר שנתפס נוהג תחת השפעת חומרים אסורים. בדצמבר האחרון נתפס על שימוש בקוקאין במהלך הכנות שלו לקרב מול קורמייר.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון ג'ונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully