וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיקוביץ': "אתן עדיפות לנתניה, אך לא אשאיל את אבו עביד וסבע בחינם"

29.4.2015 / 15:45

אריק איזיקוביץ', הבעלים של טוברוק, התייחס לשני השחקנים שיסיימו בקיץ תקופת השאלה, וציין: "בינואר רציתי שהם יעברו לקבוצה אחרת, אבל אלי שגב ביקש שאשאיר אותם". אבו עביד עשוי לעבור לקרית שמונה

one

במכבי נתניה עושים חישובים לעונה הבאה ומנסים לבנות תכנית שתשאיר את המועדון על הרגליים. במסגרת הפרמטרים שנלקחים בחשבון, קיימת מכירתו של לארי קאיודה, שלא צלחה בחלון ההעברות האחרון. אלא שבאחרונה ובצורה די שגויה, שורבבו לתכנית בטעות השמות של איאד אבו עביד ודיא סבע. מי שחשב שמכבי נתניה יכולה ליהנות ממכירת שני השחקנים שהתקדמו מאוד העונה, יווכח שכל הזכויות בידיים של אריק איזיקוביץ', הבעלים של בית"ר טוברוק. איזיקוביץ' אמר לוואלה ספורט: "אני יושב בשקט וקורא בכל מיני מקומות שמכבי נתניה תמכור את איאד ואת דיא, בזמן ששניהם שחקנים של בית"ר טוברוק. איך מכבי נתניה יכולה למכור מישהו שהוא לא בחזקתה? את איאד, את דיא וגם את ראול גרשומוב הכשרוני השאלתי העונה למכבי נתניה ללא תמורה. אלי שגב הוא חבר שלי ולא לקחתי לו כסף עבור השאלתם".

איזיקוביץ' ממשיך וחושף שבחלון ההעברות של ינואר, הוא רצה להוציא את השניים ממכבי נתניה. "טסתי במיוחד לאנגליה כדי להיפגש עם אלי שגב וביקשתי לקחת את איאד ודיא מהקבוצה. אני אומר את האמת, חששתי שהקבוצה תלך לפירוק ובמקרה כזה רק אלוהים יודע איך נפתרות הבעיות ולאן מתגלגלים השחקנים. אני חששתי שנתניה תתפרק ולכן ביקשתי מאלי שישחרר לי אותם במטרה שיעברו לקבוצה אחרת. אלי ביקש שאשאיר אותם בנתניה. הוא אמר לי שהוא חושש שהקבוצה תסתבך בתחתית ושהוא חייב את שניהם בסגל. הוא נתן לי מילה שנתניה תסיים את העונה בלי פירוק ועם זה הלכתי הלאה והשארתי אותם".

שחקן מכבי נתניה, איאד אבו עביד. טל לוי
מבוקש גם בקרית שמונה. אבו עביד/טל לוי

בסוף העונה אמורים השניים לסיים את עונת ההשאלה ואיזיקוביץ' מתכוון לתת עדיפות למכבי נתניה, אבל לא בתנאים שהיו העונה. "העונה השאלתי בחינם, אבל בעונה הבאה אני אבקש כסף. אני אתן עדיפות למכבי נתניה, אבל לא בחינם. אין לי ספק שיש ביקוש גדול לשניהם במועדונים אחרים. למי ששכח, אני קיבלתי ממכבי תל אביב על דיא סבע 200 אלף יורו דמי השאלה לשלוש שנים כשהוא היה בן 18, אז עכשיו בוודאות ישלמו עליו בהרבה קבוצות, אבל אני בהחלט אתן קדימות למכבי נתניה על שניהם ובתנאי שנראה שיש בעל בית ושהקבוצה עומדת על הרגליים ויכולה לשלם עבור שאילתם".

במידה שאבו עביד לא יישאר במכבי נתניה, הוא עשוי לעבור לעירוני קרית שמונה. לדברי איזיקוביץ', חברו הקרוב איזי שרצקי רצה את הבלם בתחילת העונה בעסקה שמורכבת מהשאלה ורכישה, אבל לבסוף העדיף בעלי בית"ר טוברוק להשאיל אותו למכבי נתניה עקב החברות על אלי שגב. "אם הם רצו אותו לפני שנה, בטוח שהם ירצו אותו בקיץ הקרוב", אמר איזיקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully