וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל הפסיד במשחק הראשון שלו בבוגרים

הכישרון הצעיר שזכה פעמיים ברציפות באורנג' בול נכנע בסיבוב הראשון בפיוצ'ר באשקלון 6:0, 1:6, 6:3 וסיים את חלקו. אמיר ויינטרוב ניצח בקלות 0:6, 2:6 את אוראל אוביל

ישי עוליאל טניסאי ישראלי. המרכז לטניס בישראל – אשקלון,
נתן פייט. ישי עוליאל/המרכז לטניס בישראל – אשקלון

לא מעט ציפיות יש סביב ישי עוליאל בן ה-15, מי שנחשב לאחת התקוות הגדולות של הטניס הישראלי אחרי שזכה פעמיים ברציפות בטורניר האורנג' בול, אבל היום (רביעי) הכישרון הצעיר הפסיד במשחק הבוגרים הראשון שלו בקריירה, כאשר הוא נוצח בסיבוב הראשון בפיוצ'ר אשקלון על ידי דניאל צוקרמן בדרבי הישראלי.

אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. המרכז לטניס בישראל – אשקלון,
מנסה לחזור לעצמו. אמיר ויינטרוב/המרכז לטניס בישראל – אשקלון

צוקרמן, שמדורג שלישי, השיג 0:6 חלק במערכה הראשונה, אבל עוליאל הצליח להשוות ל-1:1 עם מערכה חד צדדית משלו כשגבר 1:6 על יריבו. אלא שבמערכה השלישית עוליאל נכנע 6:3 וסיים את דרכו בתחרות היחידים. אמיר ויינטרוב שחוזר בהדרגה לפעילות אחרי פציעה קשה שעבר ניצח 0:6, 2:6 את אוראל אוביל, גם הוא ישראלי. בשלב הבא יצפה לו מפגש מול אלון אליה שניצח את יואב ניר בסיבוב הראשון 2:6, 6:3, 3:6. סאם בארי האירי, שמדורג 1 בטורניר, ניצח את דניאל תמיר 1:6, 5:7 והתקדם לסיבוב השני.

בר בוצר גבר 1:6 ו-1:6 על אורן רזניק ויפגוש בשמינית את ג'ושוע פאריס מבריטניה. מוטי רדיונוב, מהמרכז לטניס בישראל - יפו, השיג נקודת ATP ראשונה בקריירה לאחר ניצחון 3:6 ו-4:6 על יאשה זמל. דקל בר גבר 2:6 ו-3:6 על רם קאפח האשקלוני וישחק מול גיא מיכלביץ'.

הטורניר הנוכחי הוא אחד מתוך חמישה בינלאומיים שיתקיימו בשבועיים הקרובים באשקלון, כאשר בשבוע הבא יתקיימו במקביל טורניר לגברים (אייזנברג), אחד לנשים (לכבוד משפחת פיינרמן) ושניים לנוער - אחד לבנים ואחד לבנות (ע"ש רפי דורות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully