וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע האנגלי המסורתי צפוי להיקרא גביע האמירויות

ההתאחדות האנגלית קרובה לסגור הסכם חסות חדש החל מהשנה הבאה לשלוש שנים עבור המפעל המסורתי שישנה את שמו תמורת 30 מיליון ליש"ט. גם הפרמיירליג מחפש ספונסרית חדשה

שחקני ארסנל עם הגביע האנגלי. Clive Mason, GettyImages
תחילתה של מסורת חדשה? שחקני ארסנל עם הגביע בשנה שעברה/GettyImages, Clive Mason

מפעל הגביע האנגלי נחשב במשך שנים למסורתי וככזה שחווה מעט מאוד שינויים, אבל נראה שההתאחדות האנגלית לכדורגל קרובה יותר מתמיד לחתום על הסכם חסות שיביא לשינוי שמו של המפעל לגביע האמירויות, ובתמורה תזכה ההתאחדות להכנסה בגובה 30 מיליון ליש"ט.

ההתפתחויות הללו מגיעות אחרי שנה שבה למפעל לא היה ספונסר, וזאת מכיוון שחברת באדוויזר סיימה את ההתקשרות עם סיום החוזה שהוערך בכתשעה מיליון ליש"ט וגם הניסיונות למצוא ספונסר חלופי ברגע האחרון לא צלחו. כעת נראה שהמגעים לחתימה על חוזה חדש נמצאים בהליך מתקדם, והן צפויות להניב רווח של עשרה מיליון ליש"ט בשנה.

אלא שהשינוי המשמעותי יבוא לידי ביטוי כאמור בשמו של המפעל שנמשך כבר 144 שנה. נציגים מטעם ההתאחדות האנגלית אמורים להגיע לדובאי כדי לסגור סופית את ההסכם. בכל מקרה, בתגובה הרשמית של ההתאחדות נמסר: "אנחנו עדיין מנהלים מגעים עם מספר גורמים באשר לשיתוף פעולה לגבי הגביע האנגלי". ההסכם עצמו אמור להימשך שלוש שנים החל מעונת 2015/16, והוא יכלול גם את נושא זכויות השידור וחסויות המשנה.

חשוב לזכור שחברת התעופה האמירויות נחשבת כיום לספונסרית של אצטדיונה של ארסנל לצד חוזה החסות על חולצות המועדון. גם פריס סן ז'רמן ומועדונים נוספים באירופה זוכים להסכם חסות עם החברה. מי שעוד מחפשת חסות היא הפרמיירליג שכן "ברקליי" לא אמורה לחדש את החוזה בגובה 40 מיליון ליש"ט מעבר לסוף העונה הבאה, ושיחות מתנהלים עם חברת גינס כמחליפה אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully