וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן בצרות: רובן גמר את העונה, שברים ללבנדובסקי

הבווארים יצטרכו להסתדר בליגת האלופות ללא ההולנדי שסובל מקרע בשריר, לבנדובסקי צפוי להחמיץ את חצי הגמר נגד ברצלונה בגלל שברים בלסת ובאף. קלופ: "הניצחון הזה היה אמור לקרות"

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן על הדשא מול מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
לא נעים. רובן, אתמול/GettyImages

מכת הפציעות של באיירן מינכן נמשכת, ומגיעה לשיאה דווקא ברגע הכי חשוב של העונה לפני ההכרעות בליגת האלופות. אריאן רובן גמר את העונה ולא יוכל לעמוד לרשותו של פפ גווארדיולה בצמד המשחקים נגד ברצלונה וגם בגמר אם הבווארים יעפילו אליו. ההולנדי חזר לפעילות אחרי חמישה שבועות ועלה כמחליף בדקה ה-71 במשחק ההפסד לדורטמונד בגביע, אבל נאלץ לעזוב רבע שעה לאחר מכן עם פציעה נוספת, הפעם עם קרע בשריר הירך.

אלא שגם בגזרת רוברט לבנדובסקי התקבלו בשורות מאכזבות, כאשר החלוץ סובל משבר בלסת ובאף זכר למשחק נגד קלופ וחבורתו, כשהוא גם סובל מזעזוע מוח. לבנדובסקי צפוי להחמיץ לפחות את המשחק הראשון בחצי הגמר נגד ברצלונה בשבוע הבא. ואם בכל זאת יש סיבה לאופטימיות, היא מגיעה מכיוונו של טיאגו אלקנטרה שגם הוא נפצע, אבל התברר כי לא מדובר בפציעה חמורה מדי. מי שאמור לחזור לשחק נגד ברצלונה הוא פרנק ריברי שמתגבר על פציעה משלו.

באיירן מינכן הפסידה לדורטמונד והודחה מהגביע

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
מגיע לו. קלופ חוגג/רויטרס

דרמה ענקית התחוללה כאמור אתמול (שלישי) באליאנץ ארינה במפגש המסקרן בין באיירן מינכן לדורטמונד בחצי גמר הגביע. אחרי 1:1 בתום 120 דקות עם שערים של רוברט לבנדובסקי (30) ופייר אמריק אובמיאנג (75), קיבלנו דו קרב מהנקודה הלבנה שבו הצהובים-שחורים ניצחו 0:2 אחרי שצ'אבי אלונסו ופיליפ לאהם החליקו והחמיצו, ומנואל נוייר בעט כדור למשקוף. היום יתקיים חצי הגמר השני שיפגיש את ארמיניה בילפלד ו-וולפסבורג (21:30).

יורגן קלופ, שהודיע לא מכבר על עזיבתה של דורטמונד בסוף השנה, יקווה כמובן להניף גביע לפרידה, ולאחר המשחק הוא אמר: "זה היה חתיכת משחק. שתי הקבוצות נתנו את הכול. באיירן הייתה בוודאות טובה יותר במחצית הראשונה, אבל הגיע לנו השוויון במחצית השנייה. הניצחון הזה היה אמור לקרות, אנחנו עולים שלב וזה הכול".

פפ גווארדיולה ניסה לשים את האכזבה בצד, ואמר: "אני גאה בקבוצה שלי. למעשה, אף פעם לא הייתי כל כך גאה בשחקנים שלי כמו עכשיו. שיחקנו טוב מאוד. זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו נגד דורטמונד מאז שהגעתי לבאיירן. אין לנו במה להתבייש. הפסדנו במשחק כדורגל. כדי להתבייש צריך שיקרה משהו נורא. אין לזה קשר למשחק נגד ברצלונה. זה משחק חדש ומפעל חדש".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן באיירן מינכן פיליפ לאהם מחליק בבעיטת פנדל. GettyImages
קורה. לאהם מחליק/GettyImages

פיליפ לאהם ניסה להסביר מה קרה בזמן הפנדל שלו, ואמר: "זה יכול לקרות פעם אחת שאתה מחליק כשאתה בועט פנדל, אבל משהו כזה בחצי הגמר זה מר לגמרי. היינו יכולים להכריע את המשחק עוד לפני כן, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. ברכות לדורטמונד".

תומאס מולר היה עצבני גם הוא, ובעיקר כעס שקבוצתו לא קיבלה פנדל אחרי שמרסל שמלצר נגע בידו ברחבה: "איבדנו את המערך שלנו במשך 10-15 דקות. דורטמונד הגיעה להזדמנויות מסוכנות בזמן הזה והבקיעה. היה לנו משחק טוב, אבל לא הבקענו. היה פנדל ברור לטובתנו. שיחקנו יותר טוב ממה שאנחנו מרגישים כרגע. המשחק נגד ברצלונה בליגת האלופות בשבוע הבא הוא במפעל אחר, ואין לו קשר למשחק הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully