וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 את מץ וחזרה למקום הראשון

חאבייר פסטורה בישל שלושה שערים למרקו וראטי, אדינסון קבאני וגרגורי ואן דר ויל, והאלופה גברה על הלפני אחרונה במשחק השלמה ויצרה פער שלוש נקודות בפסגה. טרואה עלתה לליג 1

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם מרקו וראטי (שני משמאל). רויטרס
לא רגיל לכבוש. מרקו וראטי עם החברים/רויטרס

פריס סן ז'רמן ניצלה הערב (שלישי) את משחק ההשלמה שלה מהמחזור ה-32 כדי לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגת הליגה הצרפתית, אחרי שניצחה בפארק דה פראנס 1:3 את מץ. גם ללא זלאטן איברהימוביץ' המורחק וכן הפצועים סלבטורה סיריגו, סרז' אורייה ויוהאן קבאיי, האלופה לא התקשתה לרשום ניצחון ליגה חמישי ברציפות ולהבטיח שכעת המאבק על התואר מול ליון תלוי אך ורק בה.

טיאגו סילבה חזר להרכב אחרי פציעה והגן על שערו של ניקולא דושז, אבל האמת שלא הייתה להם יותר מדי עבודה בפתיחה. חאבייר פסטורה בישל בדקה ה-25 למרקו וראטי, שהבקיע בסך הכול את שער הליגה השני שלו בקריירה (גם הקודם היה העונה) ועשה את זה בעיטה יפה בימין אל הרשת מ-15 מטרים. בדקה ה-42 פרגן פסטורה גם לאדינסון קבאני שהבקיע שער יפה (השישי שלו בארבעת המשחקים האחרונים), ובדקה ה-77 השלים הארגנטינאי שלישיית אסיסטים עם הכנה למגן גרגורי ואן דר ויל, שנהנה מעזרה של השוער האורח. מודיבו מאיגה צימק בתווך, עם נגיחה לקורה ופנימה בדקה ה-53. פ.ס.ז' עם שלוש נקודות יתרון בפסגה.

* מי שחזרה לליג 1 אחרי שנתיים היא טרואה, שניצחה הערב 1:2 את אנז'ה המדורגת שלישית ויצרה פער של 13 נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה. בנג'מין ניבה בן ה-38, ששיחק עם טרואה בליגה הבכירה לפני עשור, השווה בפנדל בדקה ה-61, לפני שהקמרוני הנרי ביינבנו כבש את שער העלייה בדקה ה-84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully