וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך הסיכוי להעפיל לאלופות? ליברפול הפסידה 1:0 להאל סיטי

המרסיסיידרז פספסו הזדמנות להתקרב ליונייטד בקרב על המקום הרביעי, וכעת גם המקום בליגה האירופית רחוק מלהיות מובטח. דוסון קטע בצורת של שנתיים (37). וויגאן ירדה לליגה השלישית

שחקן האל סיטי מייקל דוסון חוגג. GettyImages
התרחקו מהתחתית. דוסון חוגג/GettyImages

רק היום (שלישי) ציינו באנגליה 25 שנה לאליפות האחרונה של ליברפול, ושעות ספורות לאחר מכן המרסיסיידרז סיפקו הוכחה חיה ללוזריות שלהם, כשהפסידו 1:0 להאל סיטי מהתחתית במשחק השלמה מהמחזור ה-33 ואיבדו סיכוי מעשי להדביק את הפער ממנצ'סטר יונייטד ולהבטיח השתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה.

החבורה של ברנדן רוג'רס פספסה הזדמנות נוספת להתקרב לשדים האדומים במאבק על המקום הרביעי המוביל למפעל הראשון בטיבו ביבשת, ועכשיו גם המקום בליגה האירופית רחוק מלהיות מובטח. בגלל ההפסד נשמר פער שבע הנקודות של יונייטד מליברפול, בעוד שסאות'המפטון השביעית מרוחקת רק נקודה אחת ממנה.

מנגד, הניצחון נתן להאל סיטי מרווח נשימה במאבקי התחתית והציב אותה במרחק של ארבע נקודות מהקו האדום, עם נקודה אחת בלבד שמפרידה בינה לבין ניוקאסל המדורגת 14. כבר מהפתיחה האל סיטי סיפקה רמזה למה שעתיד להתרחש. שקרטל איבד כדור ברשלנות כבר בדקה הראשונה, אך ג'אן הרחיק את הסכנה ברגע האחרון. בדקה ה-37 הלחץ של הביתיים נשא פרי.

הגנת ליברפול הרחיקה לא טוב כדור קרן, אחמד אל מוחמדי הגביה את הריבאונד ומייקל דוסון התרומם ונגח לפינה של מיניולה את השער הראשון שלו זה שנתיים. החמצות של ג'ורדן הנדרסון ומריו באלוטלי המאכזב מנעו מליברפול אפילו נקודה, וכעת היא סופרת משחק חוץ שלישי בארבעה משחקים שהיא לא מנצחת.

* 717 יום אחרי הזכייה בגביע האנגלי, ירדה וויגאן לליגה השלישית. זה קרה לאחר שרות'רהאם ניצחה הערב 1:2 את רדינג, והגדילה את הפער מהלטיקס לשש נקודות, כשבקופה נותרו שלוש בלבד.

שחקן ליברפול מריו באלוטלי. GettyImages
עוד אכזבה. באלוטלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully