וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה באיטליה: קארפי הקטנה עלתה לראשונה לסרייה A

הסנסציה של הליגה השנייה הבטיחה את העלייה ארבעה מחזורים לסיום העונה, בזכות 0:0 ביתי מול בארי. 4,144 צופים מילאו את המגרש הקטן וחגגו עם השחקנים. בעונה הבאה הם מול יובנטוס ולאציו

שחקני קארפי עשו היסטוריה/GettyImages

היסטוריה באיטליה: קארפי הקטנה, קבוצה שלפני 15 שנה התפרקה, ב-2009 עוד בילתה בליגה החמישית ורק ב-2013 הופיעה לראשונה בסרייה B, השלימה הערב (שלישי) עלייה סנסציונית לסרייה A. עם תקציב של שלושה מיליון יורו בלבד, הקבוצה הזו תשחק בעונה הבאה יחד עם יובנטוס, מילאן, רומא, לאציו, אינטר וכל הגדולות של ארץ המגף.

אחרי שפספסה את הניסיון הראשון בשבת והפסידה 1:0 לפרוזינונה, קארפי קיבלה הזדמנות נוספת בבית מול בארי והסתפקה ב-0:0 שנתן את האות לחגיגות גדולות של 4,144 האוהדים שנכנסו לסטאדיו קבאסי הקטנטן. קארפי שיפרה את מאזנה ל-75 נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום - 12 יותר מבולוניה המדורגת שלישית, במקום ממנו לא עולים אוטומטית אלא עוברים לפלייאוף.

אוהדי קארפי בשלט נגד קלאודיו לוטיטו נשיא לאציו. GettyImages
האוהדים לא שכחו להקניט את קלאודיו לוטיטו/GettyImages

קארפי ניצחה העונה 21 משחקים עד כה, סיימה 12 בתיקו והפסידה רק חמש פעמים, כשהפרש השערים שלה הוא 25:57. בנוסף, השוער הברזילאי גבריאל, שהגיע בהשאלה ממילאן, שמר על רשת נקייה ב-20 משחקים. את משחקיה בליגה הבכירה צפויה הקבוצה לארח במודנה.

המאמן פבריציו קסטורי חגג בסיום: "כמה עליות? זו כבר התשיעית שלי, אבל הפעם זו הסרייה A! אני מאושר עבור הקבוצה הצעירה הזו, עשינו מסע מדהים. לא חשבנו שזה אפשרי, אבל הבחורים התקדמו צעד אחר צעד וסיפקו הופעות ברמה גבוהה. לאף אחד מהם אין עבר חשוב, אבל העתיד שלהם ורוד. נגיע לליגה הראשונה עם רעב גדול להפתיע. גבריאל? אני לא מוכן לוותר עליו. הוא שוער מהרמות הגבוהות".

  • עוד באותו נושא:
  • קארפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully