וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המהומות בבולטימור: משחק האוריולס ישוחק ללא קהל

לאחר שצמד המשחקים מול שיקגו נדחו, העוצר שהוטל בעיר אילץ את ראשי ה-MLB לקיים את זה של יום רביעי מול דלתיים סגורות. סדרת המשחקים המתוכננת מול טמפה ביי הועברה לפלורידה

שוטרים מחוץ לאצטדיון של בולטימור אוריולס. רויטרס
קשה לשמור על אורח חיים רגיל. שוטרים מחוץ לאצטדיון של בולטימור/רויטרס

מהומות הענק בבולטימור משפיעות גם על הספורט בארצות הברית. לאחר שמשחקי הבייסבול בין בולטימור אוריולס ושיקגו ווייט סוקס שאמורים היו להיערך אתמול (שני) והיום נדחו, הוחלט לקיים את זה המתוכנן למחר (14:05 שעון ארצות הברית) מול דלתיים סגורות באצטדיון של האוריולס. צמד המשחקים שנדחו יתקיימו בהצגה כפולה ב-28 במאי.

כמו כן, הודיעה המארחת כי סדרת המשחקים מול טמפה ביי שהיתה מתוכננת להיערך בסוף השבוע הקרוב בעיר תשוחק באצטדיון טרופיקנה פילד בסט. פטרסבורג, פלורידה.

קבוצת הפוטבול של העיר, הרייבנס, הודיעה על ביטול מסיבת הדראפט שתכננה ליום חמישי בערב, "מתוך כבוד על העוצר שהוטל על העיר".

הכל החל כשפרדי גריי בן ה-25 מת ב-19 באפריל, שבוע לאחר מעצרו, מפגיעות בעמוד השדרה. מותו הצית מחדש מחאה ציבורית בנוגע ליחס המשטרה כלפי אזרחים שחורים. המחאה החלה באוגוסט האחרון לאחר מותו של הצעיר השחור מייקל בראון. בראון, שלא היה חמוש, נורה על ידי השוטר דארן ווילסון והדבר גרר מהומות רבות משתתפים שנמשכו ימים ארוכים. מושל מרילנד, לארי הוגן, הכריז על מצב חירום בעיר ואישר למשמר הלאומי במדינתו להתערב בניסיונות להשתלט על המהומות. כמו כן, ראשת עיריית בולטימור, סטפני רוולינגס-בלייק, הכריזה על עוצר בעיר.

עד כה דווח על 20 שוטרים שנפגעו במהומות, אשר פרצו ליד בית הקברות שבו נטמן גריי בצפון-מערב בולטימור, והתפשטו לאזורים אחרים בעיר. למעלה מ-200 אזרחים כבר נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully