וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל גליל עליון ואליצור נתניה העפילו לחצי גמר הפלייאוף

הצפוניים השלימו הפתעה גדולה כשגברו על המדורגת שנייה עפולה 68:73 ו-1:2 בסדרה, 33 נק' ו-14 ריב' לקזרנובסקי. גם נתניה ניצחה בחוץ, כשגברה על עפולה 86:88 ועלתה גם היא עם 1:2

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אבישי גורדון. נמרוד סונדרס
הישג גדול. אבישי גורדון/נמרוד סונדרס

לאחר שקרית אתא וקרית גת העפילו לחצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית, הושלמה הערב (שלישי) תמונת חצאי הגמר כשגם אליצור נתניה והפועל גליל עליון יהיו שם.

סדרות חצאי הגמר ייצאו לדרך ביום שישי הקרוב ב-15:00:

אליצור קרית אתא - אליצור נתניה

מכבי קרית גת – הפועל גליל עליון


הפועל מגדל העמק - הפועל גליל עליון 73:68 (2:1 לגליל בסדרה)

הפתעה גדולה: המדורגת שביעית בעונה הסדירה מדיחה את המדורגת שנייה, ומי יודע, אולי גלבוע/גליל תרד מליגת העל, וגליל עליון תחליפה. האורחת פתחה טוב יותר ועלתה ל-17:25 בתחילת הרבע השני, מגדל העמק חזרה ועצרה את יריבתה על תשע נקודות בלבד ברבע השלישי, ושלוש דקות לסיום קבע זיו בן צבי המצוין 53:55 לפייבוריטית. אנטון קזרנובסקי השווה ל-58:58, 21 שניות לבאזר, קני בידלר דייק מהקו בצד השני, והמילה האחרונה היתה שייכת לדני רובין, ששלח את המשחק להארכה. שם לקח קזרנובסקי פיקוד וקבעו 65:69, 40 שניות לסיום, ומשם מגדל העמק כבר לא חזרה. קזרנובסקי סיים עם 33 נקודות ו-14 ריבאונדים למנצחת. בידלר קלע 23 והוריד 20 ריבאונדים בשורות המארחת.

הפועל עפולה - אליצור נתניה 88:86 (2:1 לנתניה בסדרה)

נתניה, שסיימה את העונה הסדירה במקום החמישי, פתחה בסערה. פול מארגיני וליאור שגב היו מצוינים בפתיחה, וברבע השני ברחו ליתרון 35:51. גלעד קרני ושאנון שורטר ניסו להחזיר את עפולה לעניינים, כשהאחרון צימק ל-84:82 בלבד, שתי דקות לסיום. חצי דקה לסיום קיבלה עפולה הזדמנות להשוות אך דייויד לאבו החטיא פעמיים מהקו, ובעוד שמארגיני וברנדון בראון החטיאו גם הם מהעונשין, לעפולה פשוט לא נותר זמן וזריקת ההתאבדות משלושת רבעי מגרש בשנייה האחרונה יצאה החוצה. מארגיני היה ענק עם 34 נקודות ו-9 ריבאונדים, שגב הוסיף 22. את המפסידה הוליך שורטר עם 27, קרני הוסיף 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully