וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: לואיס פרננדז מונה למאמן נבחרת גינאה

המאמן הצרפתי הודיע בתכנית הרדיו שלו על חזרתו למגרשים, לראשונה מאז סיים את תפקידו בנבחרת ישראל בדצמבר 2011: "המטרה שלי היא אליפות אפריקה 2017". המשחק הרשמי הראשון: בספטמבר

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז. ברני ארדוב
שובה של הסוכריה. לואיס פרננדז/ברני ארדוב

לראשונה מאז סיים את תפקידו בנבחרת ישראל בדצמבר 2011, לואיס פרננדז חוזר לאמן. כדורגלן העבר האגדי, שזכה עם נבחרת צרפת באליפות אירופה ב-1984, הודיע הערב (שלישי) בתכנית הרדיו שלו על מינויו הרשמי למאמן נבחרת גינאה. "עכשיו זה רשמי, אני המאמן החדש. המטרה שלי היא אליפות אירופה 2017", אמר בשידור. "תמיד רציתי לאמן באפריקה. זה לקח זמן, היו לי מחויבויות אחרות, אבל בסוף זה קרה. אני מכיר את השחקנים מגינאה. אני צופה בכדורגל מגרמניה, מאנגליה וכמובן בצרפת, והם נמצאים בכל מקום. אמארה סימבה וקאבה דיאוורה יהיו עוזריי".

פרננדז, המשמש בשנים האחרונות כפרשן ומנחה תכנית ברדיו מונטה קרלו, לא עמד על הקווים מאז שעזב את ישראל. קשר פריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת לשעבר החל את קריירת האימון שלו בקאן, חזר לפ.ס.ז' כמאמן ב-1994 והוביל אותה לזכייה בגביע הצרפתי ובגביע המחזיקות (1996). בהמשך אימן גם את אתלטיק בילבאו, חזר לקדנציה נוספת בפ.ס.ז', הדריך את אספניול ואל ריאן, לפני שנחת בישראל לראשונה כמאמן בית"ר ירושלים. אחרי קדנציות קצרות בבטיס וריימס, מונה למאמן נבחרת ישראל וכשל איתה בניסיון להעפיל ליורו 2012, כשלא לקח אפילו נקודה מול המתחרות קרואטיה ויוון.

בנבחרת גינאה מחליף פרננדז את בן ארצו מישל דוסוייה, שהדריך את הנבחרת מאז 2010 ועזב לאחר ההדחה ברבע גמר אליפות אפריקה (בידי גאנה של אברהם גרנט). גינאה תפגוש במוקדמות אליפות אפריקה את מלאווי, זימבאבווה וסווזילנד, כשהמשחק הרשמי הראשון של פרננדז יהיה בתחילת ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully