וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הגביע הגרמני: קווין דה בראונה יהיה כשיר

הקשר הבלגי, שהיה בספק למשחק מול ארמיניה בילפלד מפסגת הליגה השלישית, אמור לפתוח בהרכב וולפסבורג. דיטר הקינג: "צריך להתמודד עם זה שאנחנו פייבוריטים" (ד', 21:30, ספ' 2)

קווין דה ברוין, שחקן וולפסבורג. GettyImages
יהיה כשיר למשחק. דה ברוין/GettyImages

כשהיא במצב לא מוכר מבחינתה העונה, אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון - כולל שני הפסדים, תצא מחר (רביעי) וולפסבורג למשחק החשוב ביותר שנותר לה העונה. הזאבים ישחקו מול ארמיניה בילפלד מפסגת הליגה השלישית בחצי גמר הגביע הגרמני ובמטרה להבטיח את מקומה בברלין למשחק מול המנצחת בין באיירן מינכן לדורטמונד. וולפסבורג הייתה בגמר הגביע פעם אחת בלבד, אי שם לפני 20 שנה ב-1995.

פלוריאן דיק שחקן ארמיניה בילפלד. GettyImages
פלוריאן דיק וחבריו יחגגו שוב?/GettyImages

2,700 אוהדי וולפסבורג צפויים ללוות את הקבוצה מערבה למפגש מול קוטלת הענקיות, שהדהימה העונה כבר את הרטה ברלין, ורדר ברמן ובורוסיה מנשנגלדבאך. "זה לא משנה מי בחצי הגמר, המטרה שלו היא לעלות לגמר", אמר מאמן וולפסבורג דיטר הקינג, "יהיה לא קל בבילפלד, כמובן שאנחנו הפייבוריטים ואנחנו צריכים לקבל ולהתמודד עם זה, אבל זה לא אומר שאנחנו ננצח במשחק בוודאות. אנחנו נצטרך לעבוד קשה מאוד".

הבשורות הטובות מבחינת סגנית מוליכת הבונדסליגה הן העובדה שאנדרה שורלה, קווין דה בראונה ו-וייריניה יהיו כשירים ואמורים לשחק, כמו גם טים קלוזה שנפצע בהפסד 1:0 לגלדבאך בראשון. "הגביע מרפא את כל הפצעים", אמר בחיוך הקינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully