וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי באנגליה: צ'לסי תעשה צעד נוסף אל עבר האליפות?

אחרי ה-0:0 עם ארסנל, החבורה של ז'וזה מוריניו יוצאת ללסטר בניסיון להגדיל את הפער בפסגה ל-13 נקודות, ולהתקרב עוד יותר לתואר. אוסקר ייעדר, דייגו קוסטה עדיין בספק (21:45, ספורט1)

דידייה דרוגבה שחקן צ'לסי. GettyImages
היריבה מגיעה בכושר מצוין. דרוגבה/GettyImages

כשהאליפות במרחק נגיעה ממנה, תנסה צ'לסי להגדיל את הפער בפסגת הפרמיירליג ל-13 נקודות כשתתארח אצל לסטר סיטי מחר (רביעי, 21:45, ספורט1 ו-HD) במשחק השלמה מהמחזור ה-27. אחרי ה-0:0 המשעמם משהו מול ארסנל, יודעת הקבוצה של ז'וזה מוריניו שניצחון על המדורגת 17 למעשה יגיד שבארבעת משחקיה האחרונים היא תזדקק לשלוש נקודות בלבד כדי להבטיח את האליפות מתמטית.

מי שככל הנראה לא יעמוד לרשות מוריניו הוא אוסקר, שנפצע מול התותחנים בראשו, וכמוהו עם לואיק רמי. דייגו קוסטה עשוי להיות כשיר, אך המאמן אמר היום: "אני עדיין צריך לחשוב האם הוא שווה את ההימור, או שמא עדיף לחכות עוד מספר ימים".

לסטר, מצידה, מגיעה למשחק בכושר נפלא, עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים שהעלו אותה נקודה מעל הקו האדום. עם זאת, בשמונת ביקוריה האחרונים בלסטר, צ'לסי יצאה מנצחת. "מדובר בקבוצה טובה עם שחקנים טובים", החמיא מוריניו ליריבה. "במפגש הראשון איתם באוגוסט ראיתי את החוזק שלהם. הופתעתי שהם נפלו למצב כל כך רע בטבלה, ואני לא מופתע שהם מעל הקו האדום. לא אופתע אם הם יישארו בליגה. לדעתי הם ישרדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully