וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: די נטאלה השתווה לבאג'ו, אבל פודולסקי סידר ניצחון לאינטר

קפטן אודינזה הגיע ל-205 שערים, אבל קבוצתו נותרה בתשעה שחקנים והגרמני המושמץ חגג שער בכורה שהעניק לנראזורי 1:2. באדו ניסה לפגוע בשופט והורחק. יובנטוס תחגוג אליפות ברביעי?

קרלוס טבס שחקן יובנטוס. AP
אין ליובנטוס ראש להסתבכות מיותרת. טבס/AP

שבוע סוער עבר על הכדורגל האיטלקי. האליפות השלישית ברציפות של יובנטוס הייתה במרחק 90 דקות בלבד, אך אז טורינו הפתיעה עם ניצחון על הגברת הזקנה שדחה עוד קצת את ההכתרה הרשמית וגבה מחיר כבד בדמותם של 11 פצועים, מתוכם שניים קשה, בהתפרעויות בין אוהדים. מחר (רביעי) הסרייה A תחזור לפעילות, ויובנטוס תקווה להשלים את העבודה הפעם, כשתארח את פיורנטינה. לאציו תתארח אצל נועלת הטבלה פארמה, וניצחון שלה ידחה עוד קצת את חגיגות האליפות של מסימיליאנו אלגרי. עוד לפני כן, אינטר פתחה את המחזור עם 1:2 בפריולי על אודינזה.

לוקאס פודולוסקי שחקן אינטר. AP
סוך כל סוף, שער ראשון. לוקאס פודולסקי/AP

אודינזה - אינטר 2:1

ניצחון שני ברציפות לנראזורי, הפעם על חשבון מאמנם לשעבר אנדראה סטרמאצ'וני, והם התקדמו זמנית למקום השביעי בזכות שער בכורה של לוקאס פודולסקי המושמץ, שיחד עם השופט ג'אנלוקה רוקי קלקל את יום חגו של אנטוניו די נטאלה. אודינזה נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של מאוריציו דומיצי בדקה ה-40, ובדקה ה-48 נשרק לחובתה פנדל אותו ניצל מאורו איקרדי. למרות זאת, המארחת איזנה בחלוף שתי דקות. די נטאלה בן ה-37, שהבטיח לאביו לפני מותו כי ישתווה לרוברטו באג'ו, עמד ביעד, התגבר על הגנת אינטר וכבש את שערו ה-205 בסרייה A, בדיוק כמו באג'ו במקום השישי בטבלת הכובשים. אגב, 158 מתוכם אחרי גיל 30. אלא שבדקה ה-58 גם עמנואל אג'ימנג באדו הורחק אחרי שניסה לפגוע בשופט, ובתשעה שחקנים אודינזה נכנעה לשער פנטסטי של פודולסקי, שמצא את החיבורים בדקה ה-65, בדקה הראשונה שלו אחרי שנכנס כמחליף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. AP
עמד בהבטחה לאבא. אנטוניו די נטאלה/AP

יובנטוס - פיורנטינה (21:45, ספורט 1)

הגברת הזקנה איבדה גובה בשבועות האחרונים עם שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, כולל הפסד ראשון לטורינו בדרבי אחרי 20 שנה, אך לאור המצב בטבלה, זה לא שינה דבר. החבורה של מסימליאנו אלגרי, שכאמור פספסה הזדמנות לזכות באליפות בשבוע שעבר, תנסה לעמוד במשימה הפעם. כדי שזה יקרה, הביאנקונרי זקוקים לניצחון על הויולה ולהפסד או תיקו של לאציו, המדורגת שנייה ומתארחת אצל פארמה. כשחצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד וגמר הגביע מול לאציו באופק, יובה בעיקר רוצה לשים חותמת על תואר האליפות כדי לשמור על ראש שקט בהמשך. הם יצטרכו להסתדר ללא לאונרדו בונוצ'י המושעה.

מיראלם פיאניץ' (מימין), ז'רביניו שחקני רומא מאוכזבים. GettyImages
הכרטיס לליגת האלופות בסכנה? ג'רביניו מאוכזב/GettyImages

ססואולו - רומא (21:45, ספורט 5+ לייב)

שאיפות האליפות של הג'אלורוסי נגנזו כבר מזמן, אך עדיין נותר יעד אחד מרכזי: ליגת האלופות. עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, החבורה של רודי גרסיה עלולה שלא לעמוד גם במטרה הזאת, אחרי שאיבדה את המקום השני לטובת היריבה העירונית לאציו ובמקום הרביעי ניצבת נאפולי במרחק שתי נקודות בלבד ממנה. מול ססואולו הקטנה, עמה סיימה רק ב-2:2 באולימפיקו, היא חייבת לחזור לכושר שאפיין אותה בשלבים מוקדמים יותר העונה. ג'רביניו התאושש מפציעה ועשוי לפתוח בהרכב של רודי גרסיה, בעוד שפרנצ'סקו טוטי עלול לקבל מנוחה על רקע לוח הזמנים הצפוף של הג'אלורוסי, שזימן להם שלושה משחקים בשבוע.

שחקני לאציו חוגגים. GettyImages
רוצים לחזור לחגוג. שחקני לאציו/GettyImages

לאציו - פארמה (21:45)

הכושר הנפלא של הביאנקוצ'לסטי קצת נעצר בשני המחזורים האחרונים, עם הפסד ליובנטוס ותיקו ביתי מאכזב עם קייבו, אך למרבה מזלם גם רומא, שמתחרה איתה על המקום השני, לא בפורמה טובה יותר. המטרה המשנית של לאציו במשחק הזה תהיה לדחות עוד קצת את האליפות של יובנטוס. פרט לניצחון, כל תוצאה אחרת תעניק לגברת הזקנה אליפות בהנחה שתנצח את פיורנטינה. מנגד, פרפורי הגסיסה של פארמה מלווים באופן מפתיע בכמה תוצאות טובות לאחרונה, למרות שהיא מרוחקת מאוד מחוף מבטחים ונשרה כבר מזמן לליגת המשנה. גם מחר היא מקווה להפתיע, ואולי, מי יודע, אפילו לנצח את לאציו לראשונה מאז מרץ 2012.

פיליפו אינזאגי מאמן מילאן. GettyImages
לחוץ מתמיד. אינזאגי/GettyImages

מילאן - גנואה (21:45)

בימים כתיקונם זה אמור היה להיות הפוך, אבל סיום העונה מתקרב ומילאן מדשדשת במרכז הטבלה, בעוד גנואה נאבקת על מקום באירופה. נראה שמעמדו של פיפו אינזאגי מאחורי הקווים בסאן סירו מעולם לא היה חלש יותר, אחרי שבשלושת המחזורים האחרונים הרוסונרי השיגו שתי נקודות עלובות ובמחזור הקודם הפסידו לאודינזה 2:1. אז מילאן תשחק בעיקר על הכבוד, אבל מנגד תתייצב מולה יריבה שעדיין מפנטזת על מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. גנואה מדורגת במקום השביעי ורחוקה שלוש נקודות מסמפדוריה החמישית.

משחקים נוספים (21:45)

צ'זנה - אטאלנטה

קייבו - קליארי

סמפדוריה - ורונה

פאלרמו - טורינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully