וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה: הפועל תל אביב תאפשר לשני נציגי המנהלת להיכנס למשחקיה

28.4.2015 / 13:09

האדומים זעמו על התערבות אנשי המנהלת והיו"ר שמואל פרנקל בהחלטת המשקיף שלמה רבינוביץ', שלא לציין את השירים נגד שמעון מזרחי. פרנקל ומרכוס לא יורשו להיכנס, העובדים השכירים כן

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב תוקפים. שמואל פרנקל/ברני ארדוב

סערה בין הפועל תל אביב למנהלת הליגה. האדומים הודיעו היום (שלישי) כי יאסרו על אנשי מנהלת הליגה להיכנס למשחקי הקבוצה בעקבות העובדה כי מנהלת הליגה דרשה מאיגוד הכדורסל להפסיק את עבודתו של שלמה רבינוביץ' כמשקיף לאחר שלא דיווח על כך שאוהדי הקבוצה שרו את "שמעון מזרחי תתאבד כבר" במשחק נגד הפועל אילת ביום שישי. במנהלת, שנציגיה היו במשחק (כולל היו"ר שמואל פרנקל), טענו כי אין זו הפעם הראשונה שרבינוביץ' מתעלם מהשירים הללו, ובתגובה טען רבינוביץ' כי פרנקל ניגש אליו במהלך המשחק ושאל אותו האם שמע את השירים וצחק כשרבינוביץ' טען שלא.

"אין חדש תחת השמש", נכתב בהודעת הקבוצה, "שמואל פרנקל הוכיח שוב שאין מילה אחרת למעשיו זולת רדיפה עיוורת ובמקביל שמירה על אדוניו. איפה היה אותו פרנקל כאשר רק בשבוע האחרון הושמעו ביטויים חריפים מצד בעל תפקיד בכיר במכבי תל אביב, או כאשר הופגנה אלימות מטעם שחקנה? האם גם אז מיהר פרנקל לכתוב מכתבים לאיגוד הכדורסל? ואיפה היה מר פרנקל במקרים אחרים בהם נכח במגרשים אשר הושמעו בהם ביטויים דומים? האם גם אז הוא כתב מכתבים לאיגוד? מעורבות אינטנסיבית כזו בעבודת המשקיף ובעבודת בית הדין הינה חסרת תקדים"

עוד כתבו האדומים בהודעתם: "פרנקל מוכיח במעשיו אלה כי מי שניזון משנאה ואינטרסים זה הוא עצמו. במעשיו הוא מנסה להלך אימים על משקיפים ובעלי תפקיד אחרים, על מנת לייצר איפה ואיפה ולשמור על חבריו, גם כאשר אין בכך צורך, גם כאשר משחק משוחק באווירה טובה לעיני אולם מלא, בין היתר במשפחות וילדים, ביום שישי בצהריים. לאור האמור לעיל, אין ברירה להפועל תל אביב אלא למנוע משליחיו של פרנקל, נציגי המנהלת, להמשיך ולפגוע בקבוצה ולאסור עליהם את הכניסה למשחקיה הביתיים של הפועל תל אביב".

תגובת המנהלת להודעת הפועל תל אביב: "נציגי המנהלת יגיעו לכל המשחקים כמתוכנן, אנו מאמינים כי כל אנשי הספורט בישראל צריכים להתאחד כנגד אלימות פיזית ומילולית באולמות הכדורסל ואנו מצפים מהנהלות הקבוצות להצטרף אלינו במאבק נגד האלימות. בוודאי שהמשקיפים והנציגים הרשמיים באולמות הכדורסל מחויבים להיות חוד החנית במאבק זה. מנהלת הליגה והעומד בראשה שמואל פרנקל פועלים כנגד האלימות בספורט בצורה שיווינית וכראייה רק בשבועות האחרונים פעלנו כנגד אוהד מכבי תל-אביב אשר עשה תנועת חניקה, קנסנו את מכבי ת"א נגינת אורגן במהלך קליעות עונשין של הפועל במהלך הדרבי התל-אביב ופעלנו וכנגד איש צוות בהפועל חולון אשר תקף מילולית צלם מטעם אתר אוהדים של הפועל תל-אביב".

כמו כן הוחלט בתיאום בין המנהלת להפועל תל אביב כי יו"ר המנהלת שמואל פרנקל והמנכ"ל עדלי מרכוס לא יגיעו למשחק, אבל העובדים השכירים כן, ובימים הקרובים יערכו הצדדים פגישה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully