וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פ.ס.ז': "קבאני נשאר פה, לא נשקול שום הצעה עליו"

נאסר אל חליפי התייחס לדיווחים על חוסר שביעות הרצון של האורוגוואי בפריס: "הוא יהיה פה גם בעונה הבאה". על בלאן: "הוא יכול לעשות היסטוריה השנה, כמו שהוא עשה ב-1998'"

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. GettyImages
גב רחב מהמאמן. בלאן/GettyImages

נשיא פריס סן ז'רמן, נאסר אל חליפי, מכחיש שאדינסון קבאני יעזוב את הקבוצה ליובנטוס, אבל אומר שקשר אלופת איטליה, פול פוגבה, מאוד מעניין אותו. הקטארי התראיין ל"לה פריזיאן" והתבקש להתייחס לדיווחים החוזרים ונשנים על חוסר שביעות הרצון של קבאני בבירת צרפת, כמו גם על כך שהמועדון מוזכר שוב ושוב כמעוניין בפוגבה.

"פוגבה הוא כישרון גדול. הוא צרפתי, הוא פריזאי וכל הקבוצות הגדולות רוצות אותו. בנוגע לקבאני - עדיין לא נפגשנו, אבל הוא בחור צעיר ויש לו עתיד בפריס סן ז'רמן. הוא רק צריך יותר ביטחון. הוא יהיה פה גם בעונה הבאה. לא נשקול שום הצעה שתגיע עליו".

אל-חליפי גם הכחיש מכל וכל שלורן בלאן יעזוב בתום העונה. "מאוד התאכזבתי מהביקורות שהיו עליו לפני כמה חודשים", אמר הנשיא, "הוא היה אלוף העולם ב-1998, הייתה לו עונה נהדרת כמאמן בורדו והוא עשה עבודה מצוינת בנבחרת צרפת. הביקורות לא היו הוגנות. אנחנו במירוץ לזכייה בארבעה תארים והוא יכול לכתוב את ההיסטוריה מחדש, כפי שעשה ב-98'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully