וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: טבס חושף את משמעות הקעקוע, מעודדת מכשילה שחקן

חלוץ יובנטוס חשף את הסיבה שבגינה החליט לקעקע את גבו, קפטן באטה בוריסוב כמעט ונפצע על ידי מעודדת. וגם: שחקנים מאותה קבוצה מתקוטטים על כר הדשא ותאונת דרכים קטלנית ברוסיה

16:56: מגן נבחרת רוסיה לשעבר יצא ללא פגע מתאונה קטלנית

מגנה השמאלי של קובאן קראסנודאר,אנדריי ישצ'נקו, היה מעורב בתאונת דרכים שלפחות על פי המצלמות, נראית קטלנית למדי, כשהתנגש בעמוד עם רכבו במהירות של 170 קמ"ש. למרבה ההפתעה, ישצ'נקו יצא ללא פגע.

14:59: פגע באקינפייב - וייכנס למאסר לתקופה של שלושה חודשים וחצי

החוליגן המונטנגרי שפגע בשוער נבחרת רוסיה, איגור אקינפייב עם אבוקה, במהלך המשחק בין הנבחרות במוקדמות היורו, ייכנס למעצר לתקופה של שלושה חודשים וחצי. בנוסף, הוא ספג קנס של 750 יורו. מונטנגרו כזכור ספגה הפסד טכני בעקבות האירועים באותו משחק שהופסק.

12:29: הבית של סקוטי פיפן הטילה את מימיה בלובי של מלון ונעצרה

סיירה פיפן, בתו של אגדת הכדורסל, סקוטי פיפן, נעצרה לאחר שהטילה את מימה בלובי של מלון שרטון אין בשעת לילה מאוחרת. על פי הדיווח, מפיה של סיירה נדף ריח חזק של אלכוהול והיא אף השתוללה בבית המלון לפני שנעצרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן העבר סקוטי פיפן מוצג בהיכל התהילה. רויטרס
מה יגיד האבא? סקוטי פיפן/רויטרס

11:30: מעודדת מכשילה את קפטן באטה בוריסוב

הליגה הבלארוסית סיפקה רגע לפנתיאון. נשמע מוזר? רגע לפני שהמשחק מול באטה בוריסוב מול גומל יצא לדרך, קפטן באטה כמעט ונאלץ לפנות את מקומו. איך זה קרה? אחת מהמעודדות של הקבוצה, שעשה את דרכה החוצה מכר הדשא רגע לפני שריקת הפתיחה, החליקה ופגעה בקפטן של באטה, שלמזלו הרב לא נפצע ונותר על כר הדשא.

11:00: שני שחקנים מאותה קבוצה מתקוטטים על כר הדשא

רגע ייחודי נרשם גם בברזיל. במהלך משחק שנערך בליגות הנמוכות, שני שחקנים החליפו ביניהם מהלומות. נשמע שגרתי למדי? אכן, אבל מה תגידו על העובדה ששניהם משחקים באותה קבוצה?

10:45: טבס חושף את משמעות הקעקוע שעל גבו

חלוץ יובנטוס, קרלוס טבס, פרסם לפני זמן מה את הקעקוע החדש שלו, המכסה את כל גבו. אם עד עכשיו לא ברור היה מה מצויר שם, כעת החליט הכוכב להסביר את פשר הציור על גופו: "זה קעקוע המסמל את תחיית המתים. כשהייתי בוותיקן בביקור אצל האפיפיור ראיתי מקרוב את הקפלה הסיסטינית והרגשתי אחרת. הייתי בשוק. בחנות המזכרות קניתי אלבום תמונות של הוותיקן והתמונה הראשונה שראיתי הייתה זו שקעקעתי על גבי".

10:30: פול פוגבה מחוזר

במדור The Gallery של "הגרדיאן", מציגים בפני הגולשים מדי שבוע נושא מסוים ומבקשים מהם לשלוח להם אילוסטרציות. השבוע הגולשים התבקשו להתייחס לביקוש הגדול שיש לקשר יובנטוס, פול פוגבה. הזוכה המאושר היה אדם בשם מורגן ג'ונס ואלו שתיים מהתמונות שהוא יצר.

10:10: חובב ה-NBA שנאלץ לאכול מפתח

חובב NBA מושבע נאלץ לאכול את הכובע. טוב, לא בדיוק את הכובע, אלא יותר נכון את המפתח. רגע לפני המשחק של ברוקלין מול אטלנטה, העלה אותו אוהד ציוץ לטוויטר ובו כתב: "אם דרון וויליאמס יקלע 30 נקודות או יותר, אוכל את המפתח של תיבת הדואר ואעלה את הסרטון ליוטיוב. הסרטון לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully