וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה להורדת דגל ישראל מהיציע בברלין: חשש מתגובה של פלסטינים

החשיפה של אלמוג כהן על "הורדת הדגל היהודי" במגרש כונתה בגרמניה "סקנדל". הישראלי: "זה הדהים אותי". משטרת ברלין: "זו הייתה טעות, ללא כוונת זדון"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאט. GettyImages
כהן/GettyImages

בגרמניה לא נשארו אדישים לטענות של אלמוג כהן, על תקרית שבמהלכה הורד דגל ישראל מהיציע, שהוגדרה כ"סקנדל" על ידי "בילד". כזכור, אתמול (ראשון) אלמוג כהן, קשר אינגולשטאט, צייץ בחשבון הטוויטר שלו על כך שדגל ישראל שהונף במגרש על ידי אוהדים גרמנים, הוסר על ידי מאבטח מקומי שאמר: "בלי דגלים של יהודים". לטענת הקשר הישראלי, זה המגרש היחידי בו נתקל בתופעה ובכל המגרשים מופיע דגל ישראל.

ל"בילד" הגרמני אמר כהן: "פתאום ראיתי שהאוהדים שלנו הורידו את הדגל שתלוי היה על הגדר. הם אמרו לי שהמאבטח הורה להם לעשות את זה. הבנתי שההוראה היא שאסור לשים סמלים פוליטיים ביציעים, אז שאלתי אותו אם אסור לשים דגלים של כל המדינות. ואז הוא אמר לי, 'לא, רק את הדגל היהודי'. זה הדהים אותי".

מתוך "בילד" הגרמני: על הורדת דגל ישראל במגרש כדורגל בברלין. מתוך "בילד", צילום מסך
מתוך "בילד" הגרמני: על הורדת דגל ישראל במגרש כדורגל בברלין/צילום מסך, מתוך "בילד"

מתברר שהמשטרה המקומית הייתה זו שהורתה למאבטח להוריד את דגל ישראל. הסיבה: במקום יש קהילה פלסטינית גדולה, שביקשה להימנע מפוליטיקה ביציעים. על פי "בילד", קיים חשש מהתפרעויות. דובר המשטרה בברלין הודה ש"שוטר ביקש להוריד את הדגל מהגדר, זו היתה החלטה שלו".

פרנק הנקל, האחראי על המשטרה בעיריית ברלין, אמר ש"אני מניח שאין פה כוונת זדון. עם זאת, זו היתה החלטה שגויה. המשטרה תבחן את המקרה. אם זה אכן יתברר כהחלטה שגויה, המשטרה תתנצל בפני אלה שנעשה להם עוול".

במשחק אינגולשטאט חילצה 2:2 במגרשה של אוניון ברלין ומחזיקה ביתרון חמש נקודות בפסגת הבונדסליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully