וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי קיים שיחה עם השחקנים: "תאמינו שאפשר להישאר בליגה"

27.4.2015 / 11:05

מאמן הפועל פתח תקוה והמנכ"ל יורם עינב ביקשו מהשחקנים: "תדברו חופשי, תגידו מה מפריע לכם". שחר הירש שספג קללות מכמה אוהדים: "הכול בסדר, אני חזק וזה לא יפיל אותי"

one

בהפועל פתח תקוה מנסים למצוא את הפתרון למצב בו מצויה הקבוצה ואתמול (ראשון) קיים הצוות המקצועי ביחד עם המנכ"ל יורם עינב שיחה פתוחה עם השחקנים במהלכה הם התבקשו לספר מה מפריע להם ומה מונע מהם לחלץ את הקבוצה מהבור.

"מטרת השיחה היא לשמוע מכם מה מציק לכם ומה אפשר לדעתכם לעשות יותר טוב", אמר המאמן מנחם קורצקי לשחקנים. "אני מבקש שתדברו חופשי ופתוח וגם אם יש לכם בעיה עם הטקטיקה, תגידו עכשיו בצורה פתוחה כדי שנדע לצאת יחד מהמצב הזה". המנכ"ל עינב הוסיף: "אנחנו לא מחפשים אשמים ואין לנו עניין לפגוע במישהו, פשוט חשוב לנו שאתם תספרו מה לדעתכם אפשר לעשות אחרת".

למרות ההקדמה של קורצקי ועינב, השחקנים לא הוציאו מליבם משהו יוצא דופן. "אני חושב שהרגשנו טוב לפני המשחק וכולם כאן באו בדריכות מלאה", אמר קובי מוסא. "דיברנו בינינו על זה שאנחנו הולכים לנצח וההכנה הייתה טובה מאוד". גם גל אראל וחסן אבו זייד דיברו. אראל אמר: "הרגשנו מצוין. הרגשנו ממש טוב לפני המשחק. לא הרגשנו שיש איזו בעיה שבגללה אנחנו הולכים להפסיד".

בסיום השיחה אמר קורצקי לשחקנים: "המסר היחיד שאני רוצה להעביר לכם הוא שחשוב לי שאתם תאמינו בעצמכם ותאמינו שאנחנו יכולים להישאר בליגה. שום דבר עוד לא אבוד ואנחנו יכולים לעמוד במשימה. רק שכל אחד כאן יאמין בעצמו".

מספר שחקנים של הקבוצה יצאו בשבת אחרי ההפסד להפועל עכו בליווי משטרתי. אחד מהם היה שחר הירש ואתמול התעניינו במועדון כיצד השפיעו על החלוץ הצעיר כל האירועים בשבת. הירש אמר לאנשים בקבוצה: "אני חזק והכול בסדר איתי. באתי להפועל פתח תקוה כדי להצליח איתה וכדי להשאיר אותה בליגה ואני משוכנע שאפשר לעשות את זה. אני בחור מאוד חזק ולא אפול בגלל שכמה מקללים אותי. יש לי כאן משימה ואני מתכוון לעמוד בה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
"אם יש לכם בעיה עם הטקטיקה, תגידו עכשיו בצורה פתוחה כדי שנדע לצאת יחד מהמצב הזה". קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully