וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו קייב מתעניינת בטל בן חיים: "יכולה להציע לו מיליון יורו"

27.4.2015 / 10:37

שחקן הכנף של מכבי תל אביב הצהיר שהוא לא ממהר לאירופה, אבל גורם שמכיר את התנהלות המועדון האוקראיני מצהיר: "אם יוחלט שזה השחקן שהם רוצים, תוגש לו הצעה שקשה לסרב לה"

one

דינמו קייב מגלה עניין רב בשחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים, ובמועדון הפאר האוקראיני בודקים לאחרונה את כל הנתונים על שחקן הכנף של האלופה. לראשי דינמו קייב קשר טוב עם לא מעט גורמים בארץ ובתקופה האחרונה התקיימו לא מעט שיחות בין הצדדים כדי לקבל כמה שיותר פרטים על הנתונים המקצועיים של בן חיים, אבל גם על אופיו ואישיותו. יש לציין שבן חיים נמצא במעקב של דינמו כבר כמה שנים.

בקבוצה האוקראינית עדיין לא קיבלו החלטה שהם פונים למכבי תל אביב כדי לממש את סעיף השחרור על סף 2.2 מיליון יורו, אבל כפי שמעיד אדם המצוי בקשר עם האוקראינים, ברגע שהם יקבלו את ההחלטה, הם יעשו הכול כדי לצרף את בן חיים. המשמעות היא שיוצע לו שכר שהוא לא יוכל לסרב לו.

"אם בדינמו קייב יחליטו שטל בן חיים זה השחקן שהם רוצים, הם יכולים להציע לו גם שכר של 750 אלף יורו נטו ואולי אפילו מיליון יורו", העריך אדם המכיר היטב את ההתנהלות במועדון האוקראיני, "גם אם בן חיים מעדיף לשחק במערב אירופה, לא בטוח שהוא יוכל לסרב להצעה כספית כזו".

בן חיים עמד רק שלשום מול המצלמות והמיקרופונים ואמר שהוא רחוק מלהיות להוט לצאת לאירופה ושאם מכבי תל אביב תראה לו שהיא מאוד רוצה אותו לשנים הבאות, בכלל לא בטוח שהוא יבקש לממש את סעיף השחרור שלו. לאחרונה עלו פרסומים באשר לקבוצות בלגיות שמתעניינות בשחקן, אבל בן חיים הבהיר שהוא לא מכיר שום הצעה משם.

במכבי תל אביב לא רוצים לוותר על בן חיים והכסף פחות מעניין את אנשי המועדון, במיוחד כשרבע ממנו יעבור למכבי פתח תקוה. על פי הידוע בן חיים משתכר במכבי תל אביב כ-350 אלף דולר ויתכן מאוד שבקרוב יגיש לו המנכ"ל מרטין ביין הצעה לשדרוג החוזה כדי להשאיר אותו במועדון.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עניין הולך וגובר. בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully