וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר נבחר לכדורגלן העונה בפרמיירליג על פי בחירת השחקנים

כבוד גדול לבלגי בן ה-24, שמהווה בורג חשוב באליפות המתקרבת של צ'לסי. אמר: "לא יודע אם מגיע לי, אבל אני שמח שהשחקנים הצביעו בשבילי - הם מבינים כדורגל יותר טוב מכולם"

one

אדן הזאר נבחר אמש (ראשון) לכדורגלן העונה בפרמיירליג על פי בחירת הכדורגלנים. הבלגי של צ'לסי קיבל את הפרס בטקס שנערך בלונדון, זמן לא רב אחרי ה-0:0 של הבלוז נגד ארסנל. הקשר ההתקפי בן ה-24, שבעונה שעברה נבחר ל"שחקן הצעיר של השנה", הקדים את חלוץ טוטנהאם, הארי קיין שהגיע למקום השני, ואת שוער מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה.

"אני מאוד שמח", אמר הזאר, "אני רוצה להיות הכי טוב ביום מן הימים ומה שעשיתי העונה זה לשחק טוב בקבוצה שמשחקת טוב. אני לא יודע אם מגיע לי לזכות בפרס הזה, אבל זה בטוח דבר טוב. אני שמח שהשחקנים הצביעו בשבילי - הם מבינים כדורגל הכי טוב וזה מאוד משמח אותי. אני ממשיך לעשות מה שעשיתי בעונה שעברה. אני רוצה לכבוש יותר מאשר בעונה שעברה. מוריניו נותן לי לשחק ואני יודע מה הוא רוצה ממני".

הזאר הוא הבלגי הראשון שמקבל את התואר. בשנה שעברה לואיס סוארס היה זה שנבחר על ידי הכדורגלנים ולפני כן אלו היו גארת' בייל ורובין ואן פרסי. נבחרת השנה שפורסמה מוקדם יותר אתמול כללה את דויד דה חאה, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, גארי קייהיל, ריאן ברטרנד, נמניה מאטיץ', פיליפה קוטיניו, אלכסיס סאנצ'ס, אדן הזאר, דייגו קוסטה והארי קיין.

  • עוד באותו נושא:
  • אדן הזאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully