וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו סדרה: הקליפרס ניצחו בסן אנטוניו ואיזנו ל-2:2, פול להט

אחרי התבוסה הקשה במשחק הקודם, CP3 וחבריו הכניעו את האלופה עם 105:114 בטקסס. וושינגטון בחצי הגמר המזרח אחרי 94:125 מוחץ על טורונטו, דאלאס צימקה ל-3:1 עם 109:121 על יוסטון

שחקן לוס אנג'לס קליפרס כריס פול חוגג מול שחקן סן אנטוניו ספרס קאווי לאונרד. AP
איזה שחקן, איזו סדרה. כריס פול/AP

הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA מתאפיין עד כה בסדרות חד צדדיות, למעט הסדרה הנפלאה שנרקמת בין האלופה סן אנטוניו לבין לוס אנג'לס קליפרס, שהשוותה הלילה (בין ראשון לשני) ל-2:2 אחרי 105:114 ענק בטקסס. וושינגטון הצטרפה לקליבלנד וגולדן סטייט שכבר עלו לסיבוב הבא, אחרי שהשלימה סוויפ על טורונטו ורמסה אותה במשחק הרביעי עם 94:125 ביתי.

שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן. AP
שוב עם הגב לקיר. דאנקן/AP

סן אנטוניו ספרס - לוס אנג'לס קליפרס 114:105 (הקליפרס השוו ל-2:2 בסדרה)

אז רובן המכריע של סדרות הסיבוב הראשון הולכות ומסתמנות כחד צדדיות, אבל הסדרה המבטיחה מכולן עומדת בציפיות, ועוד איך. אחרי ניצחון ענק במשחק מספר 1 ותגובה מהירה של הספרס עם שני ניצחונות גדולים משלהם, הגיעה הלילה גם תגובת הנגד המרשימה של כריס פול וחבריו, ששכחו לגמרי מהתבוסה הגדולה ביותר בתולדות הקליפרס בפלייאוף במשחק הקודם והשיגו ניצחון ענק בטקסס, שמשנה לחלוטין את פני הסדרה. כעת תחזור הסדרה המרתקת ל-LA, למשחק לוהט עוד יותר שבמידה רבה עשוי להכריע את גורלה.

אחרי שלא הובילו אפילו פעם אחת במשחק הקודם, האורחים אותתו על כוונותיהם עם פתיחה של 0:6. מכאן, זו בעיקר הייתה תצוגה פרטית של כריס פול. CP3 ראה את טוני פארקר מגיע חד יותר וקולע באחוזים גבוהים אחרי 7 מ-28 בלבד מהשדה בשלושת המשחקים הקודמים, אך ענה לו במשחק נהדר משלו, ואפילו בתקרית קטנה במהלכה רכז הקליפרס דרש מהשופט לפסוק על עבירה טכנית לחובת יריבו וכשלא קיבל זאת, אמר בכעס כי "זו האלופה, אז אין עבירות טכניות".

היד החמה של פול סייעה לקליפרס להוביל בחמש עם הכניסה לרבע האחרון, אז החליט דוק ריברס להושיב את דיאנדרה ג'ורדן מחשש לשימוש מאסיבי בשיטת האק-א-ג'ורדן מצד הספרס ברגעים המכריעים במשחק. עוד דקות אדירות של פול, בצירוף שליטה מוחלטת של בלייק גריפין בריבאונד, קבעו יתרון שיא של 14 לקליפרס ברבע האחרון, ומשם האלופה כבר לא חזרה ואפשרה ליריבתה לעלות למאזן 0:8 במשחקי מספר 4 כשהם בפיגור 2:1 לאורך ההיסטוריה. פול נצץ עם 34 נקודות ו-7 אסיסטים, גריפין היה נהדר עם 20, 19 ריבאונדים ו-7 אסיסטים משלו ואוסטין ריברס היה האס המפתיע של אביו מהספסל, עם 16 נקודות. מנגד, 26 של קאווי לאונרד ו-22 ו-14 ריבאונדים של דאנקן לא הספיקו לספרס, שדייקו רק ב-44% מהשדה וב-24% מהשלוש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני וושינגטון וויזארדס ג'ון וול, פול פירס. AP
כבר בסיבוב הבא. וול ופירס/AP

וושינגטון וויזארדס - טורונטו ראפטורס 94:125 (וושינגטון עלתה לחצי גמר המזרח עם 0:4 בסדרה)

בודדים, אם בכלל, העריכו כי אלה יהיו יחסי הכוחות בסדרה הזו. בכל מקרה הראפטורס, שהתייצבו לסדרה עם יתרון ביתיות ושאיפות ברורות להמשיך לסיבוב הבא, הגיעו למשחק הרביעי תשושים ומיואשים, והוויזארדס דהרו כל הדרך לסוויפ ראשון בתולדותיה בשיטת הטוב משבעה משחקים. בחצי גמר המזרח, שם הוויזארדס יופיעו בפעם השנייה ברציפות, הם יפגשו את המנצחת בסדרה בין אטלנטה לברוקלין, שנמצאת במצב של 1:2 לטובת ההוקס.

במשחק הזה, כאמור, זה לא היה כוחות. ג'ון וול, פול פירס ויתר חבריהם רצו ל-22:36 בתום הרבע הראשון, הוסיפו ריצת 20:36 ברבע השלישי ולא אותגרו באופן משמעותי לאורך כל המשחק, באופן שמסמל את הסדרה כולה, במהלכה וושינגטון בהפרש דו ספרתי יותר מאשר שהראפטורס הובילו ביתרון חד ספרתי. לא פחות משישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל הוויזארדס, ובראשם בראדלי ביל שסיים עם 23. מרצ'ין גורטאט היה מצוין עם 21 ו-11 ריבאונדים, בעוד שג'ון וול הסתפק הפעם בלהזין את חבריו ותרם 14 נקודות ו-10 אסיסטים. 21 של קייל לאורי לא הספיקו בצד השני.

שחקן טורונטו ראפטורס קייל לאורי מאוכזב. AP
אכזבה. קייל לאורי מעכל סוויפ/AP

דאלאס מאבריקס - יוסטון רוקטס 109:121 (דאלאס צימקה ל-3:1 בסדרה)

אחרי שלוש השפלות רצופות, המאבס הגיעו למשחק מספר 4 כדי להשיב את הכבוד האבוד בדרבי הטקסני. זה נגמר בניצחון ניחומים שכנראה לא יספיק כדי לבצע מהפך חד פעמי, אף לפחות מנע סוויפ כואב. מונטה אליס, מנקודות האור הבודדות של דאלאס בסדרה, שוב סיפק את הסחורה (31 נקודות), אבל גולת הכותרת הייתה ההגנה של המאבס, שהגבילה את ג'יימס הארדן ל-24 נקודות וגרמה ליוסטון לדייק רק ב-22% מהשלוש.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא ליוסטון. כמו בסדרה כולה, הארדן עשה ככל העולה על רוחו וההתקפה של הרוקטס שטפה. זה נגמר ביתרון 25:34 בתום הרבע הראשון. אבל אז התחמם מהספסל ג'יי ג'יי בראה, שהזכיר נשכחות מסדרת הגמר ב-2011 וסיפק ניצוץ מהספסל, שסייע לדאלאס לעלות ליתרון שמונה בהפסקה. הבליץ של דאלאס נמשך גם ברבע השלישי והפער הגיע בשיאו ל-24, וגם ההתקרבות של יוסטון נעצרה בפער של תשע נקודות. ג'יי ג'יי בראה השכיח את רייג'ון רונדו והיה נפלא עם 17 נקודות ו-13 אסיסטים, אל פארוק אמינו ודירק נוביצקי הוסיפו 16 כל אחד. ג'וש סמית' תרם 23 נקודות מהספסל עבור הרוקטס, שינסו לסגור עניין במשחק הבא.

שחקן דאלאס מאבריקס אל פארוק אמינו. AP
לא ילכו הביתה בלי מאבק. אל פארוק אמינו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully