וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל לא ידורג מעל לדירוג העולמי שלו ברולאן גארוס

מנהל הטורניר הודיע כי אלוף צרפת תשע פעמים לא יזכה לקפיצה בדירוג, שימנע ממנו מפגש מול דג'וקוביץ'/פדרר/מארי ברבע הגמר. השור ממאיורקה צריך להגן על נקודות דירוג רבות כדי לא להידרדר בדירוג.

רפאל נדאל מניף את גביע הרולאן גארוס. AP
רפא נדאל והגביע של הרולאן גארוס/AP

בשורות רעות לרפאל נדאל. השור ממאיורקה לא צפוי לקבל דירוג מוגן לרולאן גארוס. זאת אומרת שנדאל, שמדורג כרגע במקום הרביעי בעולם, עשוי להגיע לאליפות צרפת הפתוחה כשהוא לא בין ארבעת המדורגים הראשונים, כשהמשמעות של זה היא שהוא יוכל לפגוש את נובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר או אנדי מארי כבר ברבע הגמר.

נדאל, שנמצא בכושר לא טוב בזמן האחרון, נמצא כרגע במקום הרביעי בעולם, אבל צריך להגן על נקודות דירוג רבות שכוללות בין היתר זכייה בטורניר המאסטרס 1,000 במדריד והגעה לגמר טורניר רומא מסבב המאסטרס 1,000. טורנירי גרנד סלאם יכולים לקבוע דירוג שונה מהדירוג העולמי, ולהעלות בדירוג שחקנים שעשו הישגים מרשימים בטורניר מסוים לפני כן, דבר שמקובל לעשות בעיקר בווימבלדון. רבים ציפו שברולאן גארוס יגנו על נדאל, שזכה בטורניר תשע פעמים מתוך עשר פעמים בהן שיחק בו.

"חשבנו על זה", הודה מנהל הטורניר ברולאן גארוס גילבר יסרן בריאיון ללאקיפ, "לא יכולנו לשאול את השאלה לגבי אלוף ענק כמוהו ששלט בטורניר במשך עשר שנים והפסיד רק במשחק אחד, אבל הנסיבות לא מאפשרות לנו את זה. בשנת 2013 הוא הגיע לרולאן גארוס אחרי פציעה. היום, זה בגלל סיבות מקצועיות, או לפחות כך נראה. הוא לא פצוע, אז לא נשנה את הדירוג לטובתו".

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
118. גלושקו/ברני ארדוב

בדירוג העולמי שהתפרסם אין שינויים דרמטיים: העשירייה הראשונה מורכבת בסדר הבא: דג'וקוביץ', פדרר, מארי, נדאל, נישיקורי, ראוניץ', ברדיך, פרר, ואוורינקה, צ'יליץ'. דודי סלע עלה שלושה שלבים למקום ה-90 בעולם.

אצל הנשים מריה שראפובה איבדה את המקום השני לטובת סימונה האלפ. העשיריה הראשונה: סרינה, האלפ, שראפובה, קביטובה, ווזניאקי, בושאר, איבנוביץ', מקארובה, רדוואנסקה, סוארס נבארו. יוליה גלושקו עדיין מקדימה את שחר פאר בדירוג. פאר זכתה בטורניר באיסטנבול ועלתה ארבעה שלבים למקום ה-120, בעוד גלושקו במקום ה-118 אחרי שעלתה שני שלבים.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully