וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: שיא ישראל בהטלת כידון לנשים יישבר?

העולה החדשה מרגריטה דורוז'ון תשתתף בפעם הראשונה בארץ בתחרות כאזרחית ישראלית ותאיים על שיאה של דורית נאור שעומד על 45.50 מטר. השיא האישי שלה הוא 62.01 מטר, ובשנה שעברה היא קבעה 61.34

מרגריטה דורז'ון מטילת כידון ישראלית. טיבור יגר,
מה היא מתכננת לנו? דורוז'ון/טיבור יגר

האם שיא ישראל בהטלת כידון לנשים יישבר מחר (שני)? תחרות גביע נעורים תוקדש למקצועות הזריקה, כאשר מי שאמורה לבלוט מעל כולם היא מרגריטה דורוז'ון מהפועל עמק חפר, שתשתתף בתחרות הראשונה שלה בארץ כאזרחית ישראלית. שיאה האישי של דורוז'ון הינו 62.01 מטר, והוא נקבע לפני כשנתיים בדונייצק שבאוקראינה. בשנה שעברה קבעה דורוז'ון 61.34, ונראה כי רק משהו חריג ימנע ממנה לשפר משמעותית את השיא הישראלי בה מחזיקה דורית נאור (45.50), שנקבע ביוני 2010 בתל אביב.

דורית נאור מטילת הכידון שפרשה. מגד גוזני
מחזיקת שיא ישראל. דורית נאור/מגד גוזני

בכל מקרה, המנצחים בכל מקצוע יזכו בגביע, כאשר פרס כספי בגובה 2,000 שקל מובטח לאתלטים הישראלים בלבד. "הושם רף גבוה במיוחד במטרה לכוון את התחרות לזירה הבינלאומית", מסביר רועי סמואל, ממנהלי התחרות. "המטרה היא להפוך את התחרות כבר בשנה הבאה לתחרות זריקות בינלאומית בהשתתפותם של הודפים, זורקים, יודים ומטילים מרחבי העולם, ואז הרף הזה כבר לא ייראה גבוה כל כך". ב-16:00 תצא לדרך תחרות הדיפת כדור הברזל ויידוי פטיש לגברים ולנשים, ב-17:30 תתקיים זריקת הדיסקוס וב-18:30 תתקיים תחרות הטלת הכידון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully