וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו על הקריאות "צ'לסי המשעממת": "משעמם זה לא לקחת אליפות עשר שנים"

צ'לסי בעיקר התגוננה ב-0:0 מול ארסנל, אוהדי התותחנים הקניטו, מוריניו הגיב בעקיצה: "מה שמשעמם זה לחכות כל כך הרבה". על ג'ון טרי: "היה פשוט פנומנלי"

one
ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי מדבר עם אוהדי ארסנל. רויטרס
עונה לאוהדי ארסנל. מוריניו/רויטרס

צ'לסי עשתה היום (ראשון) צעד משמעותי בדרך לאליפות, כשהצליחה לסחוט 0:0 מהשנייה בטבלה ארסנל באצטדיון האמירויות. ארסנל ללא ספק היתה טובה יותר, בעוד האלופה שבדרך צ'לסי היתה זו שהתגוננה מול יריבתה העירונית. מאמן הכחולים ז'וזה מוריניו, שפתח את המשחק ללא חלוץ, שמע את אוהדי התותחנים קוראים מהיציעים בהקנטה "צ'לסי המשעממת", והגיב על כך בעקיצה ישירה: "משעמם? מה שמשעמם זה עשר שנים בלי לקחת אליפות...

"אתה אוהד את הקבוצה, ומחכה, ומחכה כל כך הרבה שנים בלי תואר אליפות, אז זה מאוד משעמם. אבל אולי הם לא שרו עלינו. אולי הם רצו לנצח במשחק, והם בבית, והוציאו את השחקן מספר 9 שלהם, ואולי האוהדים הביתיים רצו לראות את וולבק וז'ירו ביחד מקדימה. לנו היה משחק טוב.

"הקבוצה המשעממת היא הקבוצה במקום השני בליגה מבחינת כיבוש שערים, ועם הפרש השערים הכי טוב בליגה. רק סיטי כבשה יותר מאיתנו. כבשנו הרבה, גם בתקופה שאין לנו את דייגו קוסטה ואת רמי ויש לנו רק חלוץ אחד".

ג'ון טרי שחקן צ'לסי. GettyImages
החבר'ה די מרוצים מה-0:0. טרי/GettyImages

צ'לסי רחוקה שני ניצחונות מהבטחת האליפות, ומוריניו אמר בסיום: "יש לנו את מה שיש לנו, אשאיר לכם לנתח את המשחק. אני חושב שההופעה של הקבוצה שלי הייתה טובה מאוד, מול הקבוצה שבמקום השני, שכמה דקות לפני כן גילתה שיונייטד הפסידה והמקום שלה בטוח יותר, ולכן לא היה לה מה להפסיד. ועדיין אני חושב ששלטנו, שיחקנו טוב מאוד". מוריניו החמיא לקפטן ג'ון טרי: "אמרתי לג'ון שהוא נתן את התצוגה ההגנתית הכי פנטסטית שראיתי ממנו.. זה היה משחק נקי, מבחינת קריאת משחק, מבחינת כיסוי הגנתי, חסימות נתיבי מסירה. כל הקבוצה הייתה פנומנלית, אבל ג'ון היה מעל כולם".

ארסן ונגר, שקבוצתו בפיגור 10 נקודות מצ'לסי, לא ניצח את מוריניו משחק 13 ברציפות, והודה: "צ'לסי תיקח אליפות, את זה אי אפשר לאבד. לא היינו מספיק מדויקים בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully