וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: ביום שני הבא

הצהובים יגיעו לסמי עופר כשהם יכולים לחגוג אליפות שלישית ברציפות (20:55). ביום ראשון: מכבי פתח תקוה מול הפועל באר שבע (20:15). משחקי התחתית בשבת ב-17:30, בית"ר ירושלים - קרית שמונה בשבת ב-20:00

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב נראה את התמונות הללו? ערן זהבי מול יוסי בניון/ברני ארדוב

האם מכבי תל אביב תחגוג אליפות באצטדיון סמי עופר כבר ביום שני הבא? מנהלת הליגה פרסמה את לוח הזמנים של המחזור ה-32 בפלייאוף העליון והמחזור ה-31 בפלייאוף התחתון, וממנו עולה כי הירוקים יארחו את האלופה ביום שני במשחק המרכזי של המחזור ב-20:55. כדי לזכות באליפות, מכבי תל אביב תצטרך הפסד של באר שבע ושהיא תנצח את הירוקים. יתר משחקי הפלייאוף העליון יפוצלו בין שבת לראשון, כאשר בית"ר ירושלים תשוב לארח בטדי את עירוני קרית שמונה בשבת (20:00), ומכבי פתח תקוה תפגוש את הפועל באר שבע בראשון (20:15).

בפלייאוף התחתון, כל המשחקים יתקיימו בשבת, כאשר במוקד יעמוד מפגש התחתית הלוהט באצטדיון סמי עופר בין הפועל חיפה להפועל פתח תקוה שיחל ב-17:30 וישודר בספורט1. מ.ס. אשדוד תתארח אצל בני סכנין באצטדיון דוחא באותה שעה (ספורט 1), הפועל עכו תארח את הפועל רעננה גם כן ב-17:30 (ללא שידור) והפועל תל אביב תפגוש את מכבי נתניה בשבת (17:00, ספורט 2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully