וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג הפסידה לגלאדבך, באיירן מינכן זכתה רשמית באליפות

ארבעה מחזורים לפני סיום העונה, הבווארים הבטיחו זכייה שלישית רצופה בתואר ושנייה בעידן גווארדיולה בעקבות ה-1:0 של הזאבים מול מנשנגלאדבך. פדרבורן וברמן נפרדו ב-2:2 דרמטי

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
שוב אלוף. פפ גווארדיולה/GettyImages

זה היה שאלה של זמן עד שזה יקרה והערב (ראשון) זה קיבל חותם רשמי: באיירן מינכן זכתה באליפות שלישית רצופה בגרמניה, שנייה ברציפות בעידן פפ גווארדיולה ו-25 בתולדותיה. הבווארים הבטיחו מעשית את האליפות עם ה-0:1 שלהם אתמול מול הרטה ברלין, אך היום זה הפך להיות רשמי בעקבות העובדה שוולפסבורג הפסידה 1:0 בחוץ מול בורוסיה מנשנגלאדבך. כשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה, באיירן מקדימה כבר ב-15 נקודות את וולפסבורג בפסגה והבטיחה עוד זכייה קלילה במיוחד בתואר, רגע לפני שהיא מתפנה לצמד המשחקים שלה בחצי גמר האלופות מול ברצלונה. במשחק שפתח את היום סיימה פדרבורן האחרונה ב-2:2 ביתי עם ורדר ברמן.

קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג מול מנשנגלאדבך. GettyImages
לא הצליח להכניע את הגנת הברזל של גלאדבך. דה בראונה/GettyImages

בורוסיה מנשנגלאדבך - וולפסבורג 0:1

וולפסבורג חזרה מפגרת החורף עם 1:4 ענק על באיירן מינכן ונדמה היה שהיא מסוגלת לתת לה פייט אמיתי בקרב על האליפות, אבל העומס והמשחקים שלה בליגה האירופית גבו ממנה מחיר וההפסד שלה הערב ומל גלאדבך הכתיר רשמית את באיירן מינכן כאלופה בפעם השלישית ברציפות.

גלאדבך, שניצחה את שבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, כולל 1:3 מול דורטמונד במחזור הקודם, היתה עדיפה מהפתיחה ולחצה על שערה של וולפסבורג עד שהשיגה את שער הניצחון המתוק ממש בדקה ה-90. פביאן ג'ונסון מצא ברחבה את מקס קרוזה שבעט מקרוב מעל ידיו של בנאליו. הניצחון הזה העלה את גלאדבך למקום השלישי על חשבון באייר לברקוזן והיא רחוקה כעת רק שלוש נקודות מוולפסבורג השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דבי זלקה שחקן ורדר ברמן מול המבורג. GettyImages
החל את הקאמבק. זלקה מול פדרבורן/GettyImages

פדרבורן - ורדר ברמן 2:2

אחרי שהמבורג ושטוטגרט יריבותיה נגד הירידה אגרו נקודות אתמול, פדרבורן הגיעה למשחק הזה מירכתי הטבלה בידיעה שניצחון יעלה אותה שלושה מקומות אל מעל הקו האדום. המשחק הזה החל מצוין מבחינת המארחים שעלו ליתרון ראשון משער של מריו וראנצ'יץ' (25) עם בעיטת יעף נהדרת מכדור קרן ושתי דקות לאחר מכן הכפיל מוריץ שטופלקאמפ את היתרון בנגיחה. אולם, ברמן, שנאבקת על מקום בליגה האירופית לא נשברה ודבי זלקה צימק על סף המחצית עם נגיחה משלו ואיזט חאיירוביץ' השלים את הקאמבק רבע שעה לסיום עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, דקה לאחר שנכנס כמחליף.

פדרבורן חלפה על פני שטוטגרט עם התיקו הזה אך נותרה מתחת לקו האדום עם התיקו הזה. ברמן רחוקה כעת שלוש נקודות מהמקום השישי שמקנה כרטיס לליגה האירופית בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully