וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוברים הקולות בהנהלת מכבי תל אביב: לשחרר את שחורציאניטיס מיידית

26.4.2015 / 16:56

בהנהלת מכבי תל אביב מאסו בהתנהלות של הסנטר היווני. יוגב אוחיון מגן על חברו לקבוצה: "בחדר ההלבשה סופו בחור טוב, שום אגרסיות". ראשי מכבי תל אביב ערכו כינוס חירום ונזפו בשחקנים

one

יממה לאחר ההפסד המשפיל לגלבוע/גליל, מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) כינוס חירום בהיכל מנורה בהשתתפות כל השחקנים. השחקנים ננזפו כבר אתמול על ההופעה מול גלבוע/גליל, כשגם סופוקליס שחורצאניטיס צפוי לספוג עונש מהמועדון לאחר שנקנס על ידי האיגוד ב-12 אלף שקל ויעמוד לדין בעקבות הרחקתו. גם ראשי המועדון הגיעו לאימון והבהירו לשחקנים כי התצוגה האחרונה לא מקובלת עליהם. "נותרה מטרה אחת שהיא האליפות, ואין שום סיבה שהשחקנים יזלזלו כך", הסביר היום (ראשון) גורם בכיר במועדון. בהנהלה שוחחו היום עם גיא גודס, וביקשו ממנו הבהרות על התצוגה של השחקנים. שחורציאניטיס הגיע אף הוא לאימון, כשהוא נראה דרוך, אולם סירב לדבר עם התקשורת.

בינתיים גוברים הקולות בהנהלת מכבי תל אביב לשחרר את שחורציאנטיס כבר עכשיו. בהנהלה קצו בהתנהלות של היווני, ויש כאלה שאמרו שעל אף הרצון לזכות באליפות, אי אפשר לעבור לסדר היום על התנהגותו בתקופה האחרונה. שיחות תקיפות מאוד התקיימו עם סוכנו היווני.

יוגב אוחיון אמר היום באימון: "כמובן שיש לכולם תחושות לא נעימות, מדובר בהפסד צורב, בטח אחרי ההדחה מהיורוליג. ציפינו לחזור אחרת לליגה. אנחנו חייבים לעבוד על עצמנו, יש דברים מעבר לכדורסל שעלינו לתקן, אנחנו צריכים לעבוד על עצמנו. אני מאמין שנצא מהמשבר".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
לא דיבר עם העיתונאים. שחורציאניטיס/קובי אליהו

אוחיון הוסיף: "אנחנו פשוט לא משחקים את המשחק שלנו, בדרך כלל זה קורה אחרי איזה שיא גבוה, אבל נראה וידאו וננסה לתקן את הטעויות. סופו? אני אישית לא הייתי ליד כשזה קרה, לא שמתי לב. כמובן שאנחנו נגד כל אלימות, אם זה על המגרש או מחוץ למגרש, מי שצריך לתת את הדין - ייתן. בחדר ההלבשה סופו בחור חברותי וחיובי מאוד, שום דבר שמעיד על אגרסיות או דברים כאלה". אוחיון נשאל האם שחורציאניטיס גמר את העונה בגלל שהוא עומד לדין? "הוא עוגן מאוד חשוב לקבוצה ואנחנו מקווים שהם יסתכלו על התמונה הכוללת של ההתפתחות של כל המשחק ושזה ייגמר בצורה טובה", השיב אוחיון. "זו תהיה אבידה גדולה אם נאבד אותו לכמה משחקים, אני לא רואה את סופו מקבל עונש שיגרום לו לא לסיים את העונה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

הפועל גלבוע/גליל השפילה את מכבי תל אביב עם 72:89, שחורציאנטיס הורחק

מכבי תל אביב כבר מזמן עברה את השיא, ועם סף שבירה כל כך נמוך ועקומת שיפור בלתי קיימת, גודס צריך מאוד לחשוש

סופו נקנס ב-12 אלף שקל ויועמד לדין, כעס עליו במכבי תל אביב, גם גודס סופג אש ומעמדו מתערער

עוד באותו נושא

סופו נקנס ב-12 אלף שקל ויועמד לדין, כעס עליו במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
הפנים אומרות הכל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully