וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר קליצ'קו הזיע 12 סיבובים לפני ששמר על תואר אלוף העולם

האוקראיני רשם ניצחון 22 ברציפות לאחר שנאבק באמריקאי בריאנט ג'נינגס, והנחיל לו הפסד ראשון בקריירה בזכות החלטת שופטים. ג'נינגס התלונן: "בכל פעם שהתחלתי לעבוד הוא החזיק אותי"

המתאגרף ולדימיר קליצ'קו. AP
לא היה קל מול ג'נינגס בגארדן. קליצ'קו/AP

אלוף העולם במשקל כבד ולדימיר קליצ'קו שמר לפנות בוקר (ראשון) על תוארו כשניצח את האמריקאי בריאנט ג'נינגס במדיסון סקוורר גארדן, והנחיל לו הפסד ראשון בקריירה אחרי 19 קרבות בהם היה לא מנוצח. קליצ'קו בן ה-39 הזיע לא מעט ונמתח ל-12 סיבובים לפני שהוכרז מנצח על ידי שלושת השופטים באופן חד משמעי, ושמר על תואריו מ-IBF, WBA WBO ו-IBO. השופטים העניקו לקליצ'קו את הניקוד 109:118, 111:116 ו-111:116.

המתאגרף בריאנט ג'יניגס (שמאל) מול ולדימיר קליצ'קו (ימין). AP
ג'נינגס היה אגרסיבי, לקליצ'קו הורדה נקודה בסיבוב העשירי על החזקה/AP

ג'נינגס בן ה-30 התמודד לראשונה על תואר אלוף העולם. האמריקאי הסתער בפתיחה, היה אגרסיבי ואף ניצח בסיבוב הראשון. קליצ'קו היה זהיר והגנתי ותסכל את האמריקאי, בסיבוב השלישי ג'נינגס הצליח לשלוח כמה מכות לפניו וגופו של קליצ'קו אבל האוקראיני הענק שלט בקרב הצמוד וניצח כל סיבוב. בסיבוב התשיעי קליצ'קו הנחית כמה מכות לפניו של ג'נינגס, שמצדו פספס ימנית אדירה שהייתה יכולה לשנות את פני הקרב. בסיבוב העשירי חווה קליצ'קו את רגע השפל שלו כשהוענש בנקודה על כך שהחזיק את יריבו. ג'נינגס התלונן עוד לפני הקרב על הטקטיקה הזאת של האוקראיני וגם אחרי הקרב התייחס אליה: "בכל פעם שהתחלתי לעבוד הוא החזיק אותי. כשהוא תפס אותי הכיתי בגוף שלו". המאבק המשיך להיות צמוד אבל בסופו של דבר קליצ'קו היה טוב יותר, ורשם את ניצחונו ה-22 ברציפות ושיפר את מאזנו ל-3:64 (53 נוקאאוט). ג'נינגס, שהפסיד לראשונה כמקצוען, עומד לאחר הקרב על 1:19 (10 נקואאוט).

"ג'נינגס יכול לנצח הרבה מתאגרפים במשקל כבד, הוא מתאגרף קשוח", החמיא קליצ'קו ליריבו. ג'נינגס אמר בסיום: "נתתי לו איזה 100 מכות לגוף, אבל בראש לא הצלחתי ממש לפגוע. אני חושב שהקרב היה צמוד יותר מהניקוד שנתנו בסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
המתאגרף ולדימיר קליצ'קו. AP
גמר עם כל החגורות ביד. קליצ'קו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully