וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השער העצמי ההזוי של השנה, ארון לנון תקף מלצרית

ג'ורדי באלק, המשחק בליגה השנייה בהולנד, סיפק ביצוע מרשים מבלי להתכוון, קשר אברטון מעורב בסערה חדשה לאחר שעל פי החשד פגע במלצרית קטינה. וגם: אדן הזאר משתעשע עם כדור

16:26: אינטר עושה כבוד לחאבייר סאנטי

חאבייר סאנטי שחקן אינטר עם האפיפיור. AP
חאבייר סאנטי שחקן אינטר עם האפיפיור/AP

אינטר כיבדה את הקפטן שלה לשעבר בכל ש"הוציאה לגמלאות" את הספרה 4, ואף שחקן במועדון לא ילבש את המספר אותו לבש הארגנטינאי. נשיא המועדון טוהיר אמר לסאנטי: "המספר 4 שלך לנצח".

16:07: אין דגל ארצות הברית באולם? תמיד אפשר לאלתר למען ההמנון

15:10: חולמים לישון בסוויטה על שם איברהימוביץ'?

זלאטן איברהימוביץ' נחשב לאליל בעיר הולדתו מאלמו שבשבדיה. בעבר הכניסו למילון המקומי מילה על שמו של הכוכב של פריס סן ז'רמן וכעת החליטו בשבדיה גם לשווק את עצמם בעזרתו של החלוץ. אחד המלונות המפוארים בעיר השיק את "סוויטת זלאטן", חלל בגודל של 1,076 מטר מרובע כשהמחיר עומד על 960 יורו ללילה. מנהל המלון דיבר על ההשקה החדשה: "יש נשיא אחד במאלמו והוא זלאטן איברהימוביץ'. קיבלנו ממנו אישור ואנחנו מקווים שיום אחד הוא יהיה אחד האורחים בסוויטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

14:23: ארגון השחקנים באנגליה בחר את קבוצת העונה

העונה באנגליה אמנם עוד לא הגיעה לסיומה, אך ארגון השחקנים האנגלי החליט כבר בשלב הזה לבחור את קבוצת השנה. למוליכה צ'לסי שישה נציגים, כשליברפול, טוטנהאם, ארסנל וסאות'המפטון שלחו נציג אחד כל אחת.

הרשימה המלאה: דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד), ברניסלב איבנוביץ' (צ'לסי), גארי קייהיל (צ'לסי), ג'ון טרי (צ'לסי), ריאן ברטרנד (סאות'המפטון), נמניה מאטיץ' (צ'לסי), פליפה קוטיניו (ליברפול), אדן הזאר (צ'לסי), אלכסיס סאנצ'ס (ארסנל), דייגו קוסטה (צ'לסי), הארי קיין (טוטנהאם).

12:36: רומיאו בקהאם, אמא גאה

נראה שבמשפחת בקהאם, התפוח באמת לא נופל רחוק מהעץ. ילד אחד כדורגלן, השני רץ מרתון. רומיאו בקהאם השלים היום ריצת מרתון וגרם להוריו להיות גאים.

11:00: השער העצמי ההזוי של השנה?

אם תחפשו טוב טוב ברחבי האינטרנט בימי ראשון, תוכלו למצוא מגוון של שערים נהדרים שנכבשו בסוף השבוע בעולם. אבל די בטוח שביצוע כמו בווידאו שלפניכם לא תראו לעתים קרובות. במהלך משחק בליגה השנייה בהולנד בין פ.צ איינדהובן לפ.צ אוס, בלם האחרונה, ג'ורדי באלק, סיפק ביצוע מרהיב. הבעיה? מדובר בשער עצמי.

10:30: ארון לנון מסתבך

"הסאן" הבריטי מדווח שקשר אברטון, ארון לנון, הסתבך מאוד בסוף השבוע האחרון. בצהובון דיווחו שהמשטרה המקומית חוקרת תלונה לפיה לנון, המושאל לטופיז מטוטנהאם, סטר למלצרית קטינה בזמן שבילה עם חבריו במועדון לילה. על פי הדיווח, לנון אף קרע לה את החולצה וגרם לה לנזק סביב העין.

שחקן אברטון, ארון לנון. GettyImages
הסתבך. ארון לנון/GettyImages

10:00: אדן הזאר משתעשע עם הכדור

אדן הזאר ממש טוב בכדורגל, זה לא סוד. הבלגי נחשב לשחקן כישרוני במיוחד ולווירטואוז עם הכדור. דוגמא נוספת לכך ניתן למצוא בווידאו הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully