וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "הניצחון לא קשור למזל". פרננדיניו: "אנחנו לעולם לא מוותרים"

למרות ה-2:3 הדרמטי על אסטון וילה, מאמן מנצ'סטר סיטי שמר על איפוק: "לא שיחקנו טוב, במיוחד במחצית הראשונה". כובש שער הניצחון: "מאושר, זו הרגשה נפלאה. כל מי שלובש את החולצה של סיטי צריך לתת את הכול"

one

מנצ'סטר סיטי נחלצה אתמול (שבת) ממבוכה גדולה, הודות לשער ניצחון דרמטי בדקה ה-89, שהעניק לה ניצחון 2:3 על אסטון וילה, שהייתה קרובה מאוד לחלץ נקודה מהאלופה באיתיחאד. הסיטיזנס הוליכו 0:2, אך ספגו שני שערים, עד שהגיע פרננדיניו שהבטיח לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מפז, שהעלו אותה, לפחות באופן זמני, למקום השני בטבלת הפרמיירליג.

"אני לא חושב שהניצחון שלנו קשור למזל", הודה מנואל פלגריני, "לא שיחקנו טוב, ולעומת זאת אני חושב שאסטון וילה שיחקה היטב, במיוחד בכל הקשור בהחזקה בכדור. למרות זאת, היא לא הגיעה להזדמנויות הבקעה רבות, אלא רק שתיים, שכמעט והספיקו עבורה. ולכן, אני לא חושב שהשער שפרננדיניו כבש ממצב נייח קשור למזל, מכיוון ששני השערים של וילה גם כן הגיעו ממצבים נייחים".

גם כובש שער הניצחון, פרננדיניו, דיבר על המפגש מול הווילה: "אנחנו לעולם לא מוותרים, ולכן הבקענו שער מאוחר. אני מאושר שהצלחתי לכבוש שער ניצחון, זו הרגשה נפלאה. כשאתה לובש את החולצה של מנצ'סטר סיטי אתה צריך לתת את הכול, וכל מי שמשחק בקבוצה יודע זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully