וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלט המתריס וההתנצלות: דני אלבס הסתבך עם הטורקים

מגן ברצלונה קרא לטורקיה להכיר בשואת העם הארמני, ספג מבול קללות מגולשים וחזר בו: "לא התכוונתי לפגוע". אינייסטה הזהיר משאננות אחרי ה-0:2 על אספניול: "האליפות תוכרע בפרטים הקטנים"

אחרי שניצחה 0:2 את פריס סן ז'רמן והשלימה את עלייתה לחצי גמר ליגת האלופות, ברצלונה המשיכה אמש (שבת) את הדהירה שלה לאליפות עם 0:2 חשוב מאוד בחוץ על אספניול בדרבי. ניימאר ומסי שוב כבשו והקטלאנים פתחו שוב פער של חמש נקודות בפסגה על פני ריאל מדריד שתצא למשחק חוץ לא פשוט הלילה מול סלטה ויגו ותנסה שוב לצמק את הפער מהפסגה לשתי נקודות. צ'אבי נכנס כמחליף במקום אינייסטה וציין הופעה מספר 500 במדי הבלאוגרנה, רגע לפני המעבר המסתמן שלו לליגה הקטארית.

שחקני ברצלונה, ניימאר, ליאונל מסי. רויטרס
צמד חמד. ניימאר ומסי חוגגים/רויטרס

לואיס אנריקה שיבח את שחקניו בסיום: "למרות הכרטיס האדום של אלבה, היינו טובים מאוד. נתנו לאספניול להגיע למעט מאוד מצבים. אנחנו לא חוגגים עדיין, יש לנו עדיין חמישה משחקים לסיום העונה וזה מאוד חשוב שננצח אותם". על האדום של אלבה: "הוא אומר לי שהוא רק אמר לשופט "זה תמיד אני". המאמן יקווה שסלטה האקסית שלו תוציא מחר נקודות מריאל מדריד: "אני תמיד מקווה שסלטה תשיג תוצאות טובות".

אנדרס אינייסטה, שכיכב שוב אחרי הבישול המדהים שלו בליגת האלופות, אמר בסיום: "זו היתה הופעה טובה מאוד שלנו. לא נתנו להם להגיע להרבה מצבים והיינו מאוד יעילים. אנחנו שמחים מהניצחון הזה. על כך שהקבוצה עדיין מתחרה בשלוש מסגרות (ליגה, גביע וצ'מפיונס): "זה נהדר וקשה באותה מידה. כל משחק מעכשיו הוא כמו גמר גביע והאליפות תוכרע בפרטים הקטנים. אנחנו לוקחים ברצינות כל משחק וממשיכים לאסוף ניצחונות".

בעניין אחר: דני אלבס שוב מעורב בתקרית משונה. מגן ברצלונה העלה אמש לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שנויה במחלוקת, בה הוא מניף שלט הקורא לממשלת טורקיה להכיר בשואת הארמנים, שאתמול צוינה ברחבי העולם בחלוף 100 שנים. אחרי שקיבל תגובות נזעמות מגולשים טורקים, נאלץ אלבס להתנצל בפומבי וכתב כי "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים הטורקים שלי ושל ברצלונה. לא ידעתי שהתמונה הזו תפגע בכם. אני רק רוצה שלום אנרגיות טובות!".

התמונה שעוררה את הסערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully