וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסן: "כיף שקבעתי שיא קריירה במשחק חשוב כמו היום"

25.4.2015 / 22:33

הכישרון של ראשון חגג 27 נקודות ב-90:94 החשוב על חולון והבהיר: "הדיבורים על מכבי לא רלוונטיים". דרוקר: "נראה שהפלייאוף כבר פה". חסין: "גאה, זה יכול היה להיגמר 10-15 הפרש"

one

מכבי ראשון לציון עשתה הערב (שבת) צעד גדול אל עבר הבטחת המקום השלישי בתום העונה הסדירה, לאחר שניצחה בביתה 90:94 את הפועל חולון.

"לפי המשחקים האחרונים נראה שהפלייאוף כבר פה", אמר שרון דרוקר בסיום. "קרבות גדולים ומשחקים פיזיים, החבר'ה שלנו הופיעו כמו שצריך היום. פחדתי שתהיה ירידת מתח ולא הייתה לשמחתי. מחמאות לכל הקבוצה וכל השחקנים, כיף להיות עם השחקנים האלה, הם עובדים קשה ורוצים לעשות אקסטרה, רואים כמה שהם ביחד, עשינו הישג יפה היום. נצטרך לשמור הגנה יותר טובה במשחקים הבאים, להחזיק קבוצות בקצב שלנו, לשמחתי קלענו היום טוב ועשינו עבודה כקבוצה. אנחנו מאמינים בעצמנו, שאם נעשה דברים נכון נגיע לדברים טובים".

שון דאוסן, שקבע שיא קריירה של 27 נקודות, סיכם: "זו עבודה של כולנו ביחד, הם מצאו אותי ואני מצאתי אחרים, ואני שמח שזה יצא ככה. זה כיף שעשיתי שיא קריירה במשחק חשוב כמו היום, למרות שזה לא משנה אם זה אני או מישהו אחר, העיקר שניצחנו משחק כזה חשוב. כל אחד עושה את הצעד קדימה במאני טיים, בשביל זה אנחנו מתכוננים כל העונה. הדיבורים על מכבי תל אביב לא רלוונטיים. התחלתי את השנה בראשון אני אסיים את השנה בראשון, ורק על זה אני חושב העונה".

המאמן המפסיד אלעד חסין אמר: "צריך לבדוק בתעודת זהות אם זאת אותה קבוצה כמו מול הפועל תל אביב בשבוע שעבר, נראה לי שכן. המשחק התפתח לא כמו שרצינו, סוואן הוכיח שהוא שחקן גדול, לעשות כזאת הופעה זה מראה שאתה באמת שחקן ברמות הגבוהות ביותר. אני בכל זאת חייב להגיד שאני גאה כי המשחק הזה יכול היה לההגמר 10-15 הפרש בקלות. הם לא החטיאו, היינו שם ולא היינו רחוקים מלקחת את המשחק הזה. נקווה לבוא מפוקסים יותר נגד נס ציונה, כי זה הולך להיות משחק מאוד קשה".

אייזיק רוזפלט: "נתנו להם יותר מדי סלים קלים במעבר, שיחקנו הגנה לא טובה, היה להם ערב של קליעות מטורף וככה אי אפשר לנצח בחוץ. הליגה משוגעת העונה, לראשון יש עוד לוח משחקים קשה, לכולם יש, אם נשפר את ההגנה המקום השלישי הוא עוד לא מחוץ להישג יד".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
כיף לו לראות את הקבוצה ככה. דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully