וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "ההפרש מהפועל באר שבע לא משנה, נמשיך לעשות הכול בכל משחק"

25.4.2015 / 22:15

מאמן מכבי תל אביב על ה-1:1 מול מכבי פתח תקוה: "העונה הבאה? אני מסתכל רק על המשחק הקרוב". זהבי: "שמח שהראינו אופי למרות שנקלענו לפיגור". בן שמעון: "יש הרגשה של פספוס"

one

מכבי תל אביב אולי תזכה העונה באליפות, אך בכל הקשור למשחקי החוץ שלה היא לא ממש מרשימה. הערב (שבת) הצהובים סיימו משחק חוץ שישי ברציפות ללא ניצחון, כשנפרדו ממכבי פתח תקוה ב-1:1 במסגרת המחזור ה-31.

"גביע? השחקנים שלי כלל לא חשבו על זה, אלא התרכזו רק במכבי פתח תקוה", אמר פאקו אייסטרן, "אנחנו מתרכזים רק במשחק הבא, לא מעבר. לא היה לנו קל כשהיינו בעשרה שחקנים. בכל מקרה, ההפרש מהפועל באר שבע לא משנה, אנחנו נמשיך לעשות הכול בכל משחק. העונה הבאה? אני לא מתייחס לזה, אלא רק למשחק הקרוב".

"לא פתחנו את המשחק כפי שרצינו", הודה ערן זהבי, "אני שמח שהראינו אופי למרות שנקלענו לפיגור. אנחנו עם הפנים לחצי גמר הגביע. גם נקודה זה טוב, במיוחד כשהיינו בעשרה שחקנים".

"עוד לא החלטתי עם איזה תחושות אצא מהמשחק הזה", אמר רן בן שמעון, "יש הרגשה של פספוס. היו דברים טובים יותר וטובים פחות. השחקנים שלי נתנו הכול. לא קל לקחת נקודות בפלייאוף עליון ממכבי תל אביב. זה לא נקודה שבונים עליה. אני מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה. כולם השקיעו ואין לי טענות לאף אחד. הגענו למצבים שלנו, אך גם מכבי תל אביב. הקבוצה שלי היא קשה. היה פה סוג של שחמט - לצאת קדימה ולחשוף את עצמך או להישאר מאחור ולצאת למתפרצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully