וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן חזרה לפסגה עם 1:6 מוחץ על ליל

הקבוצה של בלאן הסתדרה בלי זלאטן המושעה, ופתחה שוב פער של שלוש נקודות על פני ליון, שתתארח מחר אצל ריימס. לאבצי חגג שלושער, קבאני (צמד) ומקסוול חוררו את הרשת של אניימה האומלל. שער מטורף לבבו בניצחון גנגאן

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים על רקע וינסנט אניימה המאוכזב. רויטרס
חוררו את הרשת של אניימה. שחקני פריס חוגגים/רויטרס

אחרי ה-3:5 המטורף של לוריין במארסיי אתמול, המחזור ה-34 בצרפת נמשך הערב (שבת) עם משחקה של פריס סן ז'רמן שהביסה 1:6 בביתה את ליל וחזרה לפסגה.

אחרי ההפסד מול ברצלונה וההדחה מליגת האלופות, פריס לא התקשתה בביתה מול וינסנט אניימה וחבריו, למרות ששיחקה ללא זלאטן איברהימוביץ' המושעה. כבר אחרי 24 שניות ספג אניימה שער שהיה צריך למנוע ממקסוול, שבעט כדור די חלש ברגל שמאל מחוץ לרחבה. אדינסון קבאני הכפיל תוך שלוש דקות עם הקפצה מעל השוער הניגרי שהיה מחוץ לשערו. אסקיאל לאבצי כבש את השלישי (28) והשלים צמד שתי דקות להפסקה אחרי בישול נפלא של בלס מטוידי. מרקו באשה הבלם של האורחים צימק בדקה ה-59, אך פריס המשיכה לכתוש. קבאני כבש את החמישי בפנדל (73) אחרי הכשלה ברחבה של סבסטיאן קורשיה שגם הורחק ולאבצי ניצל את זה כדי להשלים שלושער 13 דקות לסיום.

פריס פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה על פני ליון, שתתארח מחר אצל ריימס ותנסה שוב לחזוק למקום הראשון בדו קרב הצמוד בין השתיים.

שחקן פריס סן ז'רמן, אדינסון קבאני, חוגג. רויטרס
פורח כשזלאטן לא נמצא. קבאני/רויטרס

גנגאן גברה 0:2 על קון בחוץ במשחק בין שתי יריבות במרכז הטבלה, שממנו ייזכר בעיקר השער המטורף של קלודיו בובו שבעט 40 מטרים אלכסונית מהשער היישר לחיבורים. גם סילבן מארבו הבקיע.

משחקים נוספים:

בורדו - מץ 1:1
לבורדו: ווהבי חאזרי (83), למץ: פרג'אני סאסי (24).

אביאן - באסטיה 2:1
לאביאן: ז'יל סונו (43), לבאסטיה: פרנסואה קמאנו (57 ו-87).

ראן - ניס 1:2
לראן: סנין פרציץ' (47), אנדרס קונרדסן (90), לניס: אריק בותיאק (22).

טולוז - נאנט 1:1
לטולוז: אדריאן רגאטאן (22), לנאנט: אלחנדרו בדויה (88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully