וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פתח תקוה קיללו את הירש. קורצקי: "אל תספידו אותנו"

25.4.2015 / 17:59

לאחר ה-2:0 להפועל עכו, עשרות מאוהדי הקבוצה צרו על אצטדיון המושבה ולא איפשרו לחלוץ לעזוב. המאמן: "לא הבאנו את מה שהיינו צריכים להביא". דורה: "אנחנו כמו תינוק שלומד ללכת"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שחקני הפועל עכו. קובי אליהו
כמה זה מתוק. עכו חוגגת/קובי אליהו

הפועל עכו הצליחה לעשות הערב (שבת) צעד חשוב מאוד לקראת מה שעשוי להסתיים בהישארות בליגת העל. הקבוצה של שלומי דורה ניצחה 0:2 בחוץ את הפועל פתח תקוה, ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-29, שלוש יותר מהמלאבסים ועלתה מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור ה-11. ברניסלב יובאנוביץ' (42) ואדי גוטליב (86) כבשו את השערים לאורחת שחגגה בסיום.

עשרות מאוהדי הפועל פתח תקוה, שלא השלימו עם ההפסד להפועל עכו, צרו על אצטדיון המושבה לאחר המשחק במטרה לא לאפשר לשחקנים לעזוב את המתחם. מי שספג את מרבית האש הוא החלוץ שחר הירש, שלא הצליח לצאת דרך השער המרכזי של האצטדיון, ונאלץ לחזור על עקבותיו במטרה למצוא לעצמו יציאה צדדית. אוהדי הקבוצה קיללו את הירש וצעקו: "אנחנו נרד ליגה, ואתה תחזור למכבי חיפה לשחק עם אלירן עטר. רק על זה אתה חושב".

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
"יש לנו הרבה שחקנים צעירים שעוד לא התנסו במעמדים כאלה". קורצקי/קובי אליהו

מאמן המנצחת שלומי דורה אמר בסיום: "היום זה היה מאבק ישיר עם קבוצה שהייתה עם מספר נקודות זהה לשלנו, והצלחנו גם להשתוות אליהם ביחס השערים. כן, זה ניצחון שהושג עם הרבה נחישות, הרבה אופי והרבה הקרבה. זו הדרך בתחתית. יהיו ימים יפים יותר, בהם גם נוכל לשחק כדורגל, אבל כרגע אנחנו מעל הקו האדום וזה מה שחשוב.

"אנחנו כמו תינוק שמתחיל ללכת, אני מקווה שלא ניפול ונמשיך לעמוד על הרגליים. לא נדבר על כלום עד שזה יהיה ודאי. אני יודע מה זה להיות קבוצה שגמרה את העונה, לפעמים אתה עושה הכול בקלות ובלי לחץ, אבל אם נמשיך בנחישות והקרבה, אני מאמין מאוד".

מאמן הפועל פתח תקוה מנחם קורצקי: "לא צריך להספיד את הפועל פתח תקוה, יש עוד שלושה משחקים. אני מאמין ששבע נקודות יספיקו לנו כדי להישאר. היום הפסדנו במשחק סופר חשוב, אבל נתכונן לשבוע הבא. לא הבאנו את מה שהיינו צריכים להביא היום. נצטרך לעבוד קשה מבחינה מנטאלית, אין לנו ברירה אחרת. אנחנו צריכים לבוא מוכנים כבר מול הפועל חיפה ואני מאמין שנישאר בליגה.

"יש לנו הרבה שחקנים צעירים שעוד לא התנסו במעמדים כאלה, אבל אנחנו צריכים לעמוד בלחצים של תקשורת וקהל. אני מאמין מאוד שנישאר בליגה. אם נשיג ניצחון בשבוע הבא, יש לנו סיכוי גדול להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully