וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ובישול לביברס נאתכו בניצחון החוץ של צסק"א מוסקבה

הקשר הישראלי מצא את הרשת במבצע יפה והבקיע בפעם העשירית העונה, הקבוצה שלו גברה 0:2 על טורפדו בדרבי של בירת רוסיה. צ'רלטון, לוזון ובן חיים (90 דקות) הפסידו, 90 דקות לכיאל בברייטון

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
ממשיך לככב. נאתכו/GettyImages, Epsilon

* ביברס נאתכו כבש היום (שבת) את השער הראשון ובישל את השני ב-0:2 של צסק"א מוסקבה על טורפדו מוסקבה בחוץ. הקשר הישראלי בישל לקרלוס סטרנדברג השבדי בדקה ה-50 וקבע 0:2 כעבור 19 דקות. נאתכו התקדם עם הכדור לעומק, חלף על פני שחקן יריב ובעט שטוח פנימה, השער העשירי שלו העונה. צסק"א חזרה למסלול הניצחונות אחרי חמישה משחקים והיא עדיים במקום השלישי בליגה הרוסית.

* צ'רלטון של גיא לוזון וטל בן חיים הפסידה אחרי שלא עשתה זאת בארבעת המחזורים האחרונים. הקבוצה ספגה 1:0 מבירמינגהאם במסגרת המחזור ה-45 בצ'מפיונשיפ. הבלם פתח בהרכב והשלים 90 דקות, צ'רלטון נמצאת במרכז הטבלה ולמעשה סיימה את העונה.

* בירם כיאל שיחק 90 דקות בהפסד הביתי של ברייטון 2:0 לווטפורד במחזור ה-45 בצ'מפיונשיפ. השחפים ללא ניצחון בששת המשחקים האחרונים שלהם והם הפסידו בחמישה מהם, אך הבטיחו רשמית את ההישארות בעקבות התיקו של מילוול.

* אבי ריקן פתח בהרכב של פ.צ ציריך, ספג צהוב ושיחק 84 דקות ב-0:0 מול אראו בחוץ.

* בן שהר נכנס כמחליף בדקה ה-46 ב-1:1 של קבוצתו וילם II מול הירנבן. שתי הקבוצות נמצאות במרכז הטבלה בהולנד.

* החלוץ רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-77 ב-1:1 של קבוצתו א.א.ק לרנקה בחוץ מול אומוניה ניקוסיה. שתיהן פספסו הזדמנות להיצמד לאפולון שנמצאת במקום השני.

* המגן גל שיש ישב על הספסל ולא שותף בהפסד של קבוצתו וולין לוצדק 2:0 לוורסקלה במסגרת המחזור ה-21 בליגה האוקראינית.

  • עוד באותו נושא:
  • בירם כיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully