וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "משהו כבוי, לא לעשות פלייאוף זה לא בא בחשבון"

25.4.2015 / 10:38

יו"ר הפועל תל אביב מתקשה להסביר את ההפסד הרביעי ברציפות של קבוצתו: "ניסינו בחודש האחרון הכל ועדיין משהו לא עובד". רביב לימונד: "נמשיך להלחם ולהאמין, יש לנו את הכלים כדי להצליח"

one

הפרצופים של שחקני ואנשי הפועל תל אביב בירידה מהפרקט אמש (שישי), אחרי ההפסד להפועל אילת 66:54, סיפרו בצורה מושלמת את המצב בו נמצאת הקבוצה. השחקנים של עודד קטש רשמו את הפסדם הרביעי ברציפות, שברו שיא שלילי עונתי בליגה בקליעת נקודות, ירדו לפחות אל המקום השישי ויכולים למצוא את עצמם בסוף המחזור עם אותו מספר נקודות כמו זה של הקבוצה שבמקום התשיעי, ממנו לא מגיעים לפלייאוף. למרות ההפסד, אוהדי הקבוצה המשיכו לתמוך בשחקנים במחיאות כפיים ולא נשמעו שריקות בוז, מה שגרר אצל חלק מהשחקנים אכזבה גדולה מעצמם, "אנחנו מאוד רוצים לנצח בשבילם, מגיע להם, אבל משהו לא דופק", אמר אחד השחקנים.

"לא יודע, אין לי תשובה מה לא מתחבר ומה לא בסדר. עובדתית אנחנו עובדים קשה ורוצים, אבל יכול להיות שזה כדור שלג מנטלי", אמר רביב לימונד בסיום, "פעם אמרו לי ש-80 אחוז מפיתרון של בעיה זה לדעת מה הבעיה, אבל אני לא יודע מה הבעיה, אין לי תשובות. נמשיך להילחם ולהיאבק כדי להיכנס לפלייאוף. אני יודע שזה נשמע אבסורדי. ברגע שזה יתחבר, יהיה טוב, כי יש לנו את כל הכלים כדי להצליח".

היו"ר רמי כהן נראה אובד עצות בסיום: "אמרנו שנדביק את הכל עם שני ניצחונות בית, כמו שאמרו שחולון לפני המשחק נגדנו במשבר. אמרתי לאנשים שהתרופה היחידה למשבר היא ניצחון, אבל זה לא קורה. אם אין פלייאוף, זה הרבה יותר מכישלון גדול, אין מילים בכלל לתאר, זה שבר היסטורי, אכזבה עצומה. יש לנו קבוצה יותר מוכשרת מהשנים הקודמות, שעולה יותר, עם כל התנאים, ללכת אחורה ולא לעשות פלייאוף זה לא בא בחשבון".

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור מול שחקן הפועל אילת בריאן אסברי. ברני ארדוב
מה השתבש?/ברני ארדוב

כהן סיפר על הניסיונות שנעשו בקבוצה בתקופה האחרונה כדי לשנות את המצב: "אין הסברים, אם זה היה משהו שאפשר לשים עליו את האצבע, מצבנו היה טוב. ניסינו בחודש האחרון הכל, בשיחות קבוצתיות, בשיחות אישיות, בימי גיבוש, בנזיפות, בעונשים, בטוב, משהו חסר. משהו כבוי. כל הזמן דיברנו על הגנה ושאנחנו סופגים מעל 80 נקודות, אז באנו עם האנרגיות הנכונות ושמרנו וקפצנו לריבאונד, עצרנו אותם על 25 נקודות במחצית ו-66 נקודות בסך הכל ועדיין זה לא מספיק. משהו לא עובד, ואם היה פתרונות היינו פותרים. החלפנו שחקן, עשינו הכל, זה לא עוזר".

כאמור, ההפסד אמש היה הרביעי ברציפות של האדומים, הרצף השלילי הארוך ביותר מאז שהמועדון הוקם מחדש ב-2007, ובאופן סימבולי הרצף כולו היה בתקופה שלאחר פטירתו הטראומתית של המנהל אורי שלף ז"ל, שחולצת המשחק שלו נתלתה אמש בתקרת הדרייב אין.

"אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ, אבל מן הסתם זה קשור", סיכם כהן, "זה התחיל לפני חודש, גם לפני זה לא נראינו הכי טוב. משהו באזור כבוי ואני מחפש את השאלטר. לפני שהפועל תל אביב קמה מחדש לא התעסקתי בכדורסל, אז זה משהו שלא חוויתי. כשהגענו להפסד השלישי אמרתי וואו, כי יותר משלושה הפסדים ברציפות לא היו לנו בכל השנים האלה ובגלל זה לקחנו את החודש האחרון ברצינות. זו פעם ראשונה שזה נראה ככה וזה לא שיש יחסים רעים, אז פה רביב זרק משהו לעודד אז עשו שיחה השבוע והוא התנצל, אין שום דבר קריטי. אני קורא בקבוצות אחרות שזה זרק כיסא על המאמן, ההוא זרק עליו שולחן. אין דברים כאלה, האווירה בסדר, הם מחויבים ורוצים".

ביום שלישי הקרוב תארח הפועל את מכבי ראשון לציון למשחק שהפסד בו יחסל ככל הנראה את הסיכויים לביתיות ברבע גמר הפלייאוף. מלבד המשחק הזה, מחכים לאדומים עוד שני משחקים מול קבוצות שנלחמות על הכניסה לפלייאוף בחוץ - עירוני נס ציונה ובני הרצליה, ומשחק ביתי נוסף מול האחרונה בטבלה, גלבוע/גליל. על פי כל החישובים, שני ניצחונות יבטיחו לקבוצה מקום בפלייאוף בוודאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully